16 czerwca 2016

O.

A przecież to mają być twarze Kapitana, a nie Greya, który używał pejczy etc.. Więc znajomość nie jest potrzebna xD
Co z "młodym Hulkiem" Teddy'm jest? A to ślub gejowski miał Marvel czy DC?
I już nie są przyjaciółmi, czasem nie powinniśmy dążyć do tego, czego chcemy bo to wcale dobre nie musi dla nas być.
Rozumiem, że nie raz mu się w głowę dostało, ale serum na oczy szopa pracza powinno działaś xD
/Ależ jest potrzebna, zaufaj mi. Dlatego choć bardzo chciałabym napisać "98 twarzy Kapitana Rogersa", niestety nie dam rady tego zrobić. Jaka szkoda :(!
/A to jest, że Billy to jego fiancé (lubię to słowo, co poradzę?). I tak, ślub był u Marvela, dokładnie w "Astonishing X-Men". Młodą parą byli Northstar (pierwszy homoseksualny superbohater Marvela, jeśli się nie mylę) i Kyle Jinadu. A teraz ciekawostka - w uniwersum Ziemi-12025 kochankiem Herkulesa był... Wolverine. Tak, ten Wolverine. Kto by się spodziewał :P?
/Tak w sumie, nie bardzo wiem, w którym momencie w MCU oni tymi przyjaciółmi byli. W komiksach było to widoczne, ale w filmach? Ja tam przyjaźni jakoś nie dostrzegam. 
/Zwyczajnie zazdrościsz mu urody i tyle, przyznaj się.
A jak wyglądały twoje spotkania z Cassie? Miałeś je jakoś utrudniane przez Maggie?
/Kiedy jeszcze siedziałem w San Quentin, niezbyt chętnie przyprowadzała ją na widzenia, a potem całkiem z tego zrezygnowała i kazała zwyczajnie dzwonić. Rozumiem to, bo chyba nikt nie chciałby zabierać swojego dziecka do więzienia. Potem mogłem zacząć ją widywać dopiero wtedy, gdy znajdę pracę, mieszkanie i zacznę płacić alimenty. A możesz mi wierzyć, że kiedy ma się zabrudzone papiery, o pracę ciężko i studia nie mają wtedy znaczenia. 
Uu, to kiepsko.. Ale może kiedyś i to mu przejdzie.. 
/Powstrzymał się przed uderzeniem mnie, więc to już spory krok w przód. Jest dobrze, póki nie dotknie się go bez jego wyraźnej zgody. 
O kurwa.
Dobra, a teraz wyrzuć z siebie tą złość, którą pewnie czułeś musząc to mówić. Nie trzymajmy jadu na wątrobach. I powiedz, jak to tam cię Kapitan denerwuje?
/Ranisz mnie tymi zarzutami. Dlaczego miałbym się złościć skoro to szczera prawda? Tak trudno mi wierzyć? Naprawdę? To krzywdzące.
/A Kapitan? Ma mnie denerwować? Skądże. Kocham go.

1 komentarz:

  1. Ale ja dalej twierdzę, że tylko jakieś drobne filmiki w razie co na yt obejrzysz i dasz radę xD Soł, do listy dopisz xD
    Nasz supermacho z pazurami miał romans z Herkulesem? Dlaczego Marvel nie chce tego pokazać? ;o Toż to by było dopiero zadymowe! xD
    Zależy właśnie chyba od wizji reżysera i samych aktorów.. Może Evans i JD tak widzą męską przyjaźń? xD
    Chciałabym tak wyglądać!

    A status parobka Kapitana jej nie pasuje? Wiesz, Steve błyśnie swym firmowym uśmiechem i widzenia masz gwarantowane.

    A jakieś takie przypadkowe otarcia miałeś z nim? Przy jedzeniu albo coś i bez podtekstów!


    Oddaj mi Bucky'ego.

    OdpowiedzUsuń