23 czerwca 2016

O.

Trochę mu zmarszczki oko zakryły ale wciąż jest przystojny <3
Ja kupuję na dziecięcym, takich trampek jeszcze nie widziałam, ale szukam xD A koszulkę to bym chciała Stucky do spania <3333
Haha jak możesz jeszcze nie mieć Steve'a? Tak by sobie podrygiwali do siebie na Twoich oczach xD
Ja coś czuję, że on z przyzwyczajenia coś tak zagra przy Buckym i Steve xD
haha okej <333
/To nie zmarszczka :P On ma zamknięte oczy, a to, co najpewniej wzięłaś za jego lewe oko, jest cieniem. Jeśli przybliżysz obraz, zauważysz to. No i trzeba przyznać, że Bucky nawet jako staruszek potrafił kopać tyłki. A nawet nie miał serum!
/Mam takie szczęście, że jestem dość niska, numer buta też mam niezbyt duży, bo 35/36, więc mogę pozwalać sobie na zakupy w działach dziecięcych. A jeśli chcesz koszulkę Stucky - myślałaś o jakimś nadruku? To też jakieś wyjście.
/No wiem, że to niewybaczalne, ale jakoś nie wiem, gdzie miałabym go postawić. Znalazłam jednak wyjście - jest POP!Steve jako breloczek :P
/Udało mi się dogrzebać do informacji (tak, znów robię wszystko, by nie robić tego, co robić muszę), że premiera jest 25. Tak tylko mówię...
F: Więc powinien działać ci na ambicje? 
/Ambicja nie ma tu nic do rzeczy. Zwyczajnie wiem, że choćbym chciał, zwyczajnie nie dałbym rady mu pomóc. Mogę co najwyżej powiedzieć mu, że potrzebuje pomocy profesjonalisty.
S: Ou.. Ale ma ludzki okruch - stara się kryć emocje.. 
/Ten odruch miał od zawsze. Jeśli uśmiechał się zbyt szeroko, wiadome było, że jest źle.
B: Lubisz ciastka, widzę jak patrzysz na nie.. Śmiało
/Nie powiedziałem, że ich nie lubię. Powiedziałem, że ich nie jadam. To różnica.

1 komentarz:

  1. No tak! Teraz u siebie sobie zbliżyłam, wiesz w pracy wolę być ostrożna jeśli chodzi o korzystanie z kompa w celach prywatnych xD
    Przybij piątkę! Ale masz dobrze, na mnie 36 często bywają za szerokie ;o bez wkładek i butów na wiązanie ani rusz ;o a mówią, że mniejsze stopy mniejszy kłopot xD
    Wiesz, myślałam.. Ale nie jestem uzdolniona graficznie, a boję się że jak złożę zamówienie, to to nie będzie to.. A poza tym dać komuś zdjęcie facetów całujących się? Tak nieco dziwnie xD
    Oj! W separacji ich trzymasz :(
    25 coraz bliżej! Normalnie jakbyś miała linka to zarzuć xD


    F: A pn już prędzej tobie coś powie niż profesjonaliście.. Zanim by się oswoił do nowej osoby minęły by wieki.
    S: A ty wtedy co robiłeś?
    B: Co ty w anoreksje chcesz wpaść? Bycie patykiem ci nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń