7 lipca 2016

O.

Mi inne stronki tak ostatnio tnie, więc może to wina bloga? Nie powinniśmy tyle wchodzić..... ;p
<33333
Dla żadnej Evy, Ewy nie ma Stucky, Stucky jest tylko dla Stucky <33 więc w sumie nie poznam nikogo xD
/Cóż, dzienny rekord wyświetleń to ponad półtorej tysiąca, więc jednak trochę tego jest :P
/Och, no tak, przepraszam. To Balcon aka Fucky był for eva <3 A tak serio, nie wiem dlaczego ludzie ich szipują. A jeszcze bardziej rozbraja mnie Bucky/T'Challa, a nawet Natasha/T'Challa bo pokazuje, że ludzie nie mają żadnego pojęcia o rzeczach, za które się biorą <3 W Wakandzie nikt spoza kraju nie objąłby wysokiego stanowiska, a już na pewno nie zostałby królową (partner króla to już w ogóle komedia). Biała kobieta, która nie pochodziłaby z królewskiej rodziny nigdy nie spotykałaby się z królem. Ale co tam, co kogoś będzie obchodził kanon, kiedy między Natashą i Panterą jest taka ogromna miłość i chemia, która objawiła się... W sumie to nie wiem gdzie oni ją widzą.
C: A ten ziomeczek? 
 Jaki ziomeczek, bo chyba czegoś teraz nie rozumiem? Swoje lata mam, pamięć już nie ta, więc przypomnij o czym mówisz. 
B: Przyznaj się, że mój akcent na ciebie działa.
 Och tak, działa. Jakbym struł się czymś mocno nieświeżym.
 

1 komentarz:

  1. Z tego ja tu wchodzę b. często ;D Nigdy nie wiadomo kiedy odpowiesz xD
    Weź, daj już spokój evce, skup się na Stucky nie zbaczaj z dobrego toru w otchłań czeluści... xD
    Em nie chodzi o ten moment, kiedy Natasza puszcza samolot i T'Challa się pyta dlaczego? ;D


    C: Który mieszka z żonką i dzieckiem i czyni je szczęśliwymi?
    B: Uderzę cię poduszką

    OdpowiedzUsuń