7 lipca 2016

O.

Co Ty mnie tak do przepisywania zmuszasz?! Aż mi blog ucieka i robi się biały cały xD
Nie zdecydował się którym i gdzie lecieć to poleciały wszystkie, nawet bez niego xD Kilka zdjęć i podpisów załatwi sprawunię ;D
Bierzmy z niego przykład, bijmy i kochajmy się ;D 
/Blog się coraz częściej przycina, ale ma ponad dwa tysiące siedemset postów i ze trzy tysiące komentarzy, więc nic na to nie poradzę. I ja do niczego cię nie zmuszam, co najwyżej namawiam.
/Z technologią SHIELD pilot za sterami nie jest potrzebny. Choć znając Steve'a i jego dramatyczne zapędy, chciałby rozbijać się każdym po kolei.
/Wiesz, jakoś nie dzięki. Wolę nie poznawać swojego sąsiada tak dogłębnie, jak Sharon(?) poznał Steve'a.
C: To jakie "papużki" lubisz? 
 Mam już jedną i więcej nie potrzebuję. Zresztą, drugiej tak cierpliwiej na świecie nie znajdziesz. Nie każda wytrzyma to, że jej mąż został poszukiwanym zbiegiem i jest na drugim końcu świata. Ale już niedługo.
 B: (uwaga translator mode on) Vy ponyali i vy znayete, chto ya imeyu v vidu
 Dobra, nie róbmy tego nigdy więcej, to było złe.

1 komentarz:

  1. Ale chyba taśmę mam do wymiany, bo nie tylko blog mi "ucieka" Ale rządzisz! I oby tak dalej <33333
    Haha namawiasz mnie do pisania? ;D
    Pewnie by to zrobił katapultując się z jednego do drugiego xD
    Ja też nie, ale Bucky'ego mogłabym tak poznać xD


    C: A mówiłeś, że już z nią nie jesteś?
    B: Nie podoba ci się mój akcent?

    OdpowiedzUsuń