7 lipca 2016

O.

Ale chyba taśmę mam do wymiany, bo nie tylko blog mi "ucieka" Ale rządzisz! I oby tak dalej <33333
Haha namawiasz mnie do pisania? ;D
Pewnie by to zrobił katapultując się z jednego do drugiego xD
Ja też nie, ale Bucky'ego mogłabym tak poznać xD 
/Cóż, mi blog się przycina i czasem strajkuje, nie zapisując postów, ale to jednak ja i nie takie rzeczy mi się przytrafiają :P Ale dziękuję.
/Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej!
/Poznać Bucky'ego? Więc co, teraz to już nie ma Stucky for eva :P?
C: A mówiłeś, że już z nią nie jesteś? 
 Pierwsze słyszę, Laura jeszcze nie kopnęła mnie w tyłek. Jasne, niektórym mówię, że nie mam rodziny, ale to kwestia tylko i wyłącznie bezpieczeństwa. Im mniej osób zna prawdę, tym lepiej.
B: Nie podoba ci się mój akcent?
 Nie. To było okropne. Naprawdę.

1 komentarz:

  1. Mi inne stronki tak ostatnio tnie, więc może to wina bloga? Nie powinniśmy tyle wchodzić..... ;p
    <33333
    Dla żadnej Evy, Ewy nie ma Stucky, Stucky jest tylko dla Stucky <33 więc w sumie nie poznam nikogo xD

    C: A ten ziomeczek?
    B: Przyznaj się, że mój akcent na ciebie działa.

    OdpowiedzUsuń