23 lipca 2016

o.

Ale ktoś mógłby stwierdzić, że się nad nim paszczę a tak to mam czym się bronić xD
Okej, rozumiem zaufanie dla Bucky'ego, no ale cóż.. Mnie także wiek Kobik zasłoniłby oczy.
Haha oj by Bucky'emu guza narobił, jestem ciekawa co wtedy Bucky w ciele Steve zrobiłby w odwecie ;D 
/Spójrz na nią:
Czy tak wygląda ktoś zły? Steve określił ją per."Grumpy" i zachowywał się jak dziadzio, przestępcy pijali z nią wymyślone herbatki, Bucky czyta jej bajki do snu. Traktują ją jak dziecko, nie jak jedną z najpotężniejszych istot na świecie. Dobra, SHIELD traktuje. Dlatego Bucky ją ukradł.
/Bucky nie jest głupi. Z odwetem poczekałby do ostatniego momentu i kazałby się kopnąć w wiadome miejsce na moment przed tym, aż zmienią się z powrotem. A tak poważnie - Bucky zapewne nie zrobiłby niczego, bo to jednak ciało Steve'a.

+ Czy jeśli Bucky w miniaturce nazwałby Steve'a "swoją nieco zbyt pruderyjną ciotą", czy to byłoby przegięcie? Tak się zastanawiam czy tego nie skasować.
S: Och, z facetem byś nie poszedł? Po co się ograniczać?
W taki sposób akurat lubię się ograniczać. Bardzo.
 B: Bo możesz powiedzieć prawdę? Ile czasu pracujesz nad mięśniami?
 Nie mówi mi, co mam mówić, dobra? Mówię to, na co mam ochotę.
 A mięśnie? Z dobre osiemdziesiąt lat je wyrabiałem. Więc trochę czasu zeszło, nie?

1 komentarz:

  1. "Wymyślone" przeczytałam jako "wymyślne" i już miałam pytać się o wkładkę xd ale racja, na jej widok człowiek chce wyciągać wszelkie łakocie jakie ma pochowane w kuchni xD a nie mógł ją ukraść ze Steve'm i schować się gdzieś w trójkę? :D
    Uświętowałby je pewnie xD

    Jak dla mnie to może zostać, choć są jeszcze słowa jak "pedałek", "homoś" xD

    S: Oj, nigdy nie eksperymentowałeś?
    B: Jakieś ćwiczenie mi pokażesz, które mogłabym zrobić? Obiecuję masaż, którego i tak nie będzie

    OdpowiedzUsuń