23 lipca 2016

o.

"Wymyślone" przeczytałam jako "wymyślne" i już miałam pytać się o wkładkę xd ale racja, na jej widok człowiek chce wyciągać wszelkie łakocie jakie ma pochowane w kuchni xD a nie mógł ją ukraść ze Steve'm i schować się gdzieś w trójkę? :D
Uświętowałby je pewnie xD 
Jak dla mnie to może zostać, choć są jeszcze słowa jak "pedałek", "homoś" xD
/No właśnie! A że próbowała pozbijać Avengers i ukradła im tożsamości, by zamieszkali na idyllicznym przedmieściu niczym Wisteria Lane? Oj tam, każdemu zdarzają się wpadki. Niektóre dzieci tłuką wazony, ona zrobiła to. Ale to wina SHIELD, które kazało  zrobić jej to samo z przestępcami. Dlatego uznała, że robi dobrze.
/Znając Bucky'ego, zaciągnąłby Steve'a do łóżka po to, by móc popatrzeć na samego siebie :P

/Bucky nazywał już Steve'a pedałem i groził, że jeśli kto inny to zrobi, porachuje temu komuś wszystkie kości, a "homoś" jakoś mi do niego nie pasuje.
S: Oj, nigdy nie eksperymentowałeś? 
 Nie w ten sposób i nie czuję potrzeby, by to zmieniać. Już mówiłem, że to nie dla mnie.
B: Jakieś ćwiczenie mi pokażesz, które mogłabym zrobić? Obiecuję masaż, którego i tak nie będzie
 Zależy co chcesz tymi ćwiczeniami osiągnąć. Bo jakoś wątpię, by zależało ci na muskulaturze jak u super-żołnierza. Choć nie, chwila, nie mogę myśleć tak stereotypowo, bo znów wyjdę na seksistę.

1 komentarz:

  1. Przynajmniej będzie mieć lekcje na całe życie? No i może gdy będzie gorąco to wymaże innym wspomnienia i Bucky po raz pierwszy obejdzie się bez przykrych konsekwencji?
    To by było urocze <3

    Więc zostaw jak miałaś xD

    S: Czego jeszcze byś nie zrobił co jest "normą" dzisiejszych czasów?
    B: Dobra, po prostu nagi bądź

    OdpowiedzUsuń