5 lipca 2016

Polska Husarka

Havkey
Jakbyś przez tydzień miałbyś zamienić się ciałami z MĘSKIM członkiem Avengers to kogo byś wybrał i dlaczego?
 Pewnie z Thorem. Zostałbym prawie nieśmiertelnym bogiem i mógłbym pomachać sobie jego młotkiem. Pociągająca wizja.
Steve
Od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak działa twoja tarcza z fizyki jestem całkiem niezła by stwierdzić że twoja tarcza jest kołem ale działa jak bumerang. Może teraz ma jakies magnesy ale wtedy podczas II wojny światowej nie miała ich. Zastanawiające. Tylko mnie uprzedź gdy to będzie szokująca odpowiedź bym z balkonu nie spadła.
 Nie ma żadnych magnesów, żadnego tajemniczego mechanizmu. Po prostu wiem pod jakim kątem rzucać, by do mnie wróciła. Oczywiście nie potrafiłem tego od razu, musiałem się wszystkiego nauczyć, ale dzięki praktyce, już niemal nigdy nie chybiam.
Bucky
O mały włos a bym z balkonu spadła gdy usłyszałam twoją odpowiedź. Jakto nie lubisz śliwek? To po co w Bukaresztcie je kupowałeś. Sprzedawcą był sklepikarz nie sklepikarka czyli się nie zauroczyłeś. Mogłeś z pomocą śliwek zbudować ładunek wybuchowy. Mogłeś także przewidzieć że TARCZA cie znajdzie i poczęstować żołnierzy śliwkami z środkiem usypiającym w środku. Albo... Mogłeś zrobić z nich powidła albo placek śliwkowy i mieć nadzieje że Steve cie odwiedzi a on lubi śliwki. Oświedć mnie co tobą kierowało gdy kupowałeś śliwki, których nie lubisz.
/Ym, kupiłem je, bo miałem ochotę na jakieś owoce, a akurat one prezentowały się najlepiej i najświeżej? Nie przepadam za nimi jakoś szczególnie, na pamięć też mi nie pomagają, ale od czasu do czasu mogę je zjeść. Tyle. Nic szokującego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz