15 sierpnia 2016

o.

A jeśli chcę być jak Bucky to potrzebuję metalowej? Z taką to nie pobiegam, ale Thor nie jest zły. xD
Po prostu ogladalaś jak czytałaś o Bucky'm robiącym mu śniadanie co jest na patelni xd 
Ja też głupio zrobiłam.. Ale siedzę głównie na telefonie i nie wiem czemu mogę kopiować linki do pustego okienka a że chciałam dwa to musiałam wrzucić jeden i zająć się pisaniem xd też tak myślę że to Steve ale Bucky mógłby coś napomknąć, albo rzucić hasłem z późniejszym "nie ważne" xD 
Och jak możesz.. Mało im? 
Tj ja zawsze wolałam czytać opowiadania w trzecio i właściwie Twój blog i od koleżanki czytam w pierwszej, resztę odrzucam. Już taki ze mnie człowiek xd
Jak to Cię nie było? Byłaś nie wymiguj się xd czyżby Steve pognał za tamtymi i trzeba go po Świecie szukać?
/Jeśli chcesz być jak Bucky, rozmaż sobie makijaż i owiń rękę folią aluminiową ;)
/No tak, czytałam, ale czasem dziwi mnie to, jakie bzdury mój mózg postanawia zapamiętać. Ale jeśli chodzi o jakieś istotniejsze rzeczy, to niee, te zapominam od razu.

/Bucky raczej dostałby słowotoku na ten temat, w którym wszystko byłoby bez ładu i składu, a dopiero później skwitowałby to sławetnym "Nieważne". A biedny Steve zastanawiałby się nad tym, co tu, u diabła, zaszło.

/Cóż, ja naprawdę jestem antyfanką narracji pierwszoosobowej i nie przepadam ani czytać takich tekstów, ani pisać. Ale stwierdziłam, że skoro już wybrałam taki, nie inny styl, będę się go trzymać. Ale teraz przerzucę się jednak na narrację trzecioosobową, bo tak będzie łatwiej i bardziej sprawiedliwie.
/Mnie tam nie było, ja nic nie wiem. Spytaj Wandę czy Sama, może oni coś ci powiedzą. 

1 komentarz:

  1. Sam, Wanda, Ant'ciku: Gdzie jest Steve? Nie mówicie że zapragnął być jak Nemo...


    A co z peleryną? Ja wiem, że on jej do +100 zajebistości nie potrzebuje ale ja aż taka Jak on nie jestem i potrzebowałbym jej xd
    Może zapamiętałaś bo i tu Bucky ma gotować dla Steve śniadania?

    Aż pobiegłby po obrączkę xd by kuć żelazo póki gorące xd


    OdpowiedzUsuń