15 sierpnia 2016

O.

#1 Ale Superman, WW też taką mają.. Weźmy różową, do szpilek mi będzie pasować xd
Może to jego ukryte hobby, które ukrywa nawet przed rysownikiem? ;p jakie jajka lubię Steve? Na twardo xd 
Ha! Miałam nosa xd a wgl miałam się pytac do tamtego linku z kleczacym Evansem, jak myślisz Steve czy Bucky by się oświadczał?;p 
To zrób taki zwrot akcji by ten odplątać xd 
#2 Z trzecioosobowej narracji jakby sami możemy wyrobić sobie zdanie a z piereszej trzeba sie zdać na zdanie konkretnej osoby. A myślenie Bucky'ego to już nikt i nic nie pobije xd także mi pasuje i tak i tak xd
I uf!!! Bucky żyje skoro wpuścił Wande.. Ale Clint jest chyba najbardziej poszkodowany? plus gdzie jest Steve?
#1 Akurat WW nie często biega z pelerynką, a jeśli już to robi, nie zawsze jest ona czerwona. Miewała też choćby niebieską. A pelerynka Thora jest majestatyczna. Bądź jak Thor. Miej majestatyczną pelerynkę.
/Steve lubi jajka sadzone, takie z lekko płynnym żółtkiem. Jak dziwne jest to, że to wiem?

/Nie wiem dlaczego się do tego nie odniosłam, przepraszam. Głupio założyłam, że to ten sam link, co w kolejnym komentarzu.
/Wydaje mi się, że jeśli ktoś z tej parki miałby się oświadczyć, byłby to pewnie Steve. Bucky jest jednak wciąż pogrzebany w swoich kompleksach i podkopanym poczuciu własnej wartości, więc wątpię, by się na to zdobył.

/Proszę cię. Prędzej zrobię taki zwrot akcji, by dokopać im jeszcze bardziej :P

#2
/Nie raz przeklinałam wybór narracji pierwszoosobowej, bo zawsze lepiej odnajdywałam się w tej trzecio-, a i Bucky miewa czasem dość specyficzny tok rozumowania, co sprawy zdecydowanie nie ułatwiało. 
/Patrząc na to, że Clint jest taki trochę martwy, to tak, zdecydowanie oberwał najbardziej. A Steve? Skąd mam wiedzieć, nie było mnie tam.

1 komentarz:

  1. A jeśli chcę być jak Bucky to potrzebuję metalowej? Z taką to nie pobiegam, ale Thor nie jest zły. xD
    Po prostu ogladalaś jak czytałaś o Bucky'm robiącym mu śniadanie co jest na patelni xd

    Ja też głupio zrobiłam.. Ale siedzę głównie na telefonie i nie wiem czemu mogę kopiować linki do pustego okienka a że chciałam dwa to musiałam wrzucić jeden i zająć się pisaniem xd też tak myślę że to Steve ale Bucky mógłby coś napomknąć, albo rzucić hasłem z późniejszym "nie ważne" xD

    Och jak możesz.. Mało im?

    Tj ja zawsze wolałam czytać opowiadania w trzecio i właściwie Twój blog i od koleżanki czytam w pierwszej, resztę odrzucam. Już taki ze mnie człowiek xd
    Jak to Cię nie było? Byłaś nie wymiguj się xd czyżby Steve pognał za tamtymi i trzeba go po Świecie szukać?

    OdpowiedzUsuń