9 września 2016

o.

O kurczę, aż tak dobrze to nie zarabiam ;o
Kogo przygarnęłaś? <33333
/Musisz się poświęcić, nie ma wyjścia. Inaczej twoje życie nigdy nie nabierze sensu.
/Dwa psy. Niestety jeden odszedł już ze starości, a drugiego musieliśmy uśpić. Więc został mi jeszcze jamnik, kot i trzy gekony. Samiec nazywa się Puszek <3

S,B: Czyli u was głownie 69? xD
Haha bo tego nawet photoshop nie zrobi? xD
B: Osobiście uważam, że to pozycja dla niecierpliwych gówniarzy. Nie przepadam za nią, chyba, że nieco się ją... urozmaici. Wiesz, jako włączenie do gry wstępnej i rozciągnięcia... Znaczy, do rozgrzania się przed.

S: A ja wtrącę tylko, że ostatnio Bucky przyłożył mi kolanem. Dość mocno, więc został mi siniec na policzku. To był ostatni raz.

B: To, jak tłumaczyłeś się Wilsonowi z jego powstania, było przeboskie.

S: Możemy o tym nie rozmawiać?!

1 komentarz:

  1. Haha ok. Ale zaczne od kupna butów xd nieplanowane ale ważne xD
    Puszek <3333 kojarzy mi się mimo wszystko z 13 posterunkiem xD czy tam Puszka nie było? A jako kociara pragnę poczytać o kooocieee<333 a jak wszytkie zwierzątka współżyją? :p

    B: Jak się tłumaczył?
    S: Mogłeś się przyznać, może on nie uwierzyłby i wziąłby to za dobry żart? No i jak oświadczyny?

    OdpowiedzUsuń