28 września 2016

o.

Nie martw się, ja jej też nie szukałam xD
Nie ma pewnej części ciała, która mogłaby Bucky'ego odpowiednio zaspokoić? Wgl jak śmiesz ją do Steve porównywać? Jakby się tylko Bucky o tym dowiedział.... ;o Biada by Ci była, oj biada! xD
Haha bo on wie, że nie może nie zachwalić xD
/Chodziło mi akurat o sam pseudonim, nie o całą resztę. Ksywka Madame Hydra ma tyle samo sensu co taki Kapitan Ameryka. Całej reszty nie ma nawet co porównywać. 
/No i co takiego niby tamten Bucky by mi zrobił? Napisał piosenkę o tym, jaki to jest zły :P?

+ Stucky w nowych T-Boltsach - klik
S: Może dla twojego dobra byłoby lepiej pomyszkować w tym temacie? Sam mówiłeś, że trzymają ciebie jedynie ze względu na kapitana. Och to kogo tak w tyłku będą spodnie opinać jak Bucky zleci z wagi? Piwa mu chociaż dałeś?
/Wiem, co mówiłem, i właśnie dlatego nie zamierzam się narażać marnymi próbami szpiegowania tego, nad czym pracują w wakandyjskich laboratoriach. Przy takich zabezpieczeniach wpadłbym od razu, a ostatnim, czego teraz potrzebujemy, jest takie narażenie się.
/Barnes nie tyka alkoholu. Przy... odrobinie wysiłku może się upić, więc pewnie boi się, że poleci.
S: Widzisz? A to są pierwsze czynności, które człowiek powinien wykonać- zamknąć konto bankowe wybierając całą kasę. A dużo tego miałeś?
Następnym razem zapamiętam. Powiem Bucky'emu, żeby nie dramatyzował i wykrwawiał się wolniej, ponieważ muszę wstąpić do banku, by opróżnić konto i odebrać depozyt.

1 komentarz:

  1. No to tak, ale i tak sądzę, że ma bardziej beznadziejny... Hydra to organizacja składająca się z x osób, a nie osoba jednak xD Więc wolałabym mieć w ksywce państwo xD Skoro można nazwać dzieci kierunkami geograficznymi, czy kolorem to nazwą kraju również xD
    A gdzie jest Steve by go z tych rur uwolnić? :(

    S: To smutne, że T'Challa wam nie ufa, to że chce was wykorzystać to rozumiem, ale przecież to się później kończy zawsze, że ktoś musi być tym pokrzywdzonym, a że was jest mniejszość. Nie będę wskazywać palcem.
    No ale może to by jego szejkowi polepszyło smak?
    S: Oj tam, nie to miałam na myśli. Już od razu rób ze mnie tą złą.

    OdpowiedzUsuń