28 września 2016

Rivoletta

Jaki wspólokator?
Winter Hulk.... co..ale....jak? To się wogóle nie łączy!
I tak zgadłaś chodziło mi o Sama
/Pojawił się tutaj, w filmiku pt."Co robił Thot podczas Civil War". Świetny materiał, oby było takich więcej.
/Poważnie :P? W czternastym odcinku trzeciego sezonu "Avengers Assemble" Wdowa randkuje z Hulkiem (nie, nie z Bannerem, z Hulkiem), który zostaje porwany przez Hydrę. Zostaje podane mu serum, przez które jak za pstryknięciu palcem wyrastają mu długie włosy, pojawiają się maska i mundur, a jego ręka zostaje pokryta metalem. To jest tak bzdurne i bezsensowne, że aż żal na to patrzeć. Ale za to w drugim sezonie Bucky miał piękne włosy, więc ponapawajmy się ich widokiem, by zapomnieć o Winter Hulku:
 S, A jak obecnie wygląda ta ustawa?
 Zmusza każdego człowieka posiadającego moce do zarejestrowania się w bazie danych prowadzonych przez ACTU. Każdy nadczłowiek będzie zmuszony do przejścia specjalistycznego szkolenia i działanie według rządowych zaleceń. Jeśli odmówi rejestracji, będzie się ukrywał lub nie wykonywał rozkazów, wyląduje w Raftcie. A to nie jest miłe miejsce.
B, Nie chce się czepiać ale mógłbyś przestać mówić na mnie miła ty moja. Czuje się przez to niezręcznie.
Zapamiętam
 Och, dlaczego niezręcznie? Przecież jestem taki miły. Ranisz mnie.

1 komentarz:

  1. Aaaa teraz kojarze. Gdzieś to widziałam tylko nie wiedziałam że są w Australi. Młot najlepszy😂
    Przez chwilę myślałam że mnie wkręcasz więc poszukałam tego. Co ludzie mają w głowach żeby wymyślić takie coś? To w ogóle nie ma sensu
    Wolę jednak popatrzeć na te śliczne włoski. Ach... chciałabym takie.

    S, I nie ma żadnej alternatywy? A co z osobami nieletnimi?

    B, No tak jesteś mmiły, ale twoja osoba mnie onieśmiela. Wtedy nawet najmniejsze drobnostki sprawiają że czuje się niezręcznie.

    OdpowiedzUsuń