8 września 2016

o.

Ale ja Ci wierzę xd sądzę że jesteś dobrym źródłem wiedzy xd
A nie lepiej w krzakach się ukrywać?  
A jaka moda by później na to nastąpiła xD każdy by zakładał do walki xd
/Pewne rzeczy trzeba zobaczyć na własne oczy, by móc w pełni delektować się ich pięknem. A te takie właśnie są, nie da się zaprzeczyć.
/A tam, życie jest zbyt krótkie, by chować się po krzakach.

/A prawdziwy szał byłby wtedy, gdyby miał też dół do kompletu! Też z push-upem. Obustronnym...

B: A na Internecie sprawdzałeś? Może tam by coś było.. Ale pewnie kształtem by nie przypominało..
Niee, ale możesz rozwinąć swoje myśli
B: Nie no, kształtem to by się pewnie zgadzało. Gorzej z rozmiarem. O detalach to w ogóle nie wspomnę, no ale darowanemu penisowi nie zagląda się pod napletek, nie? 

S: Bucky, ja cię błagam...

B: Czyli jednak nie mogę się rozwinąć? Widzisz jak mam z nim źle?

1 komentarz:

  1. Każdy detal zapisze mi się głęboko w sercu oraz pamięci? Swiat nabierze innych barw? xD
    Ale krzaki są fajne i znowu coś dyskryminujesz xD

    A są takie w modzie, chyba xD Kim Kardashian nosi czy coś xD

    B: No właśnie detale miałam na myśli.. A dobrze się w dłoni układa?
    S: Już się tam zatkałeś?

    OdpowiedzUsuń