8 września 2016

o.

Każdy detal zapisze mi się głęboko w sercu oraz pamięci? Swiat nabierze innych barw? xD
Ale krzaki są fajne i znowu coś dyskryminujesz xD 
A są takie w modzie, chyba xD Kim Kardashian nosi czy coś xD
/Yep. Od lektury tych arcydzieł twoje życie zmieni się na zawsze.
/Czyli teraz dyskryminuję również krzaki :P? Matko, krzakofobka ze mnie.

/Nie no, aż w takim rozmiarze to nie. Biedak nie wcisnąłby się w mundur z takim odwłokiem tyłeczkiem. Ale przynajmniej miałby miękko, gdyby na niego upadał.

B: No właśnie detale miałam na myśli.. A dobrze się w dłoni układa?
S: Już się tam zatkałeś?
S: Mówiłem już nie raz, że nie zamierzam dyskutować na takie tematy. Bucky może sobie mówić co zechce, bo wiem, że żartuje, ale ja nie zamierzam się do tego dołączać. Mam swoje zasady i na pewne tematy nie wypowiadam się publicznie.

B: Bywa sztywny, jakby faktycznie miał pręt w tyłku, ale i tak jest boski, nie? Szczególnie ramiona, ma boskie ramiona. Inne fajne i duże części ciała też ma boskie.

S: Może użyj tego przymiotnika jeszcze kilka razy, co Buck?

B: No co, prawdę mówię, nie? I wszystko bosko się układa.

1 komentarz:

  1. Zawsze na to czekałam :o
    Jeszcze się przyznałaś! To teraz dołącz do ruchu obrońców krzaków w zadośćuczynienie ;p

    Nie miałby obitego i Steve nie miałby co masować :(

    S: No oj tam, raz czy dwa coś ci może się wympsknąć, ale białe od Bucky'ego przełykaj.
    B: Więc jesteście boską parą?

    OdpowiedzUsuń