1 października 2016

o.

Haha linczek do Ciebie! Jestem okropna dziś, ale ciężko.. Jutro 2 miesiące. Ech.

Chcesz tak niezdrowo? Ja to bym na Twoim miejscu specjalnie szejka sobie strzeliła xD I rozkoszowała się jak Beckham colą xD
Dlatego Ty go właśnie powinnaś dopieszczać! Ukwiecać mu drogę w stronę zachodzącego słońca, hasającego radośnie niczym łania, mającego u boku szczęśliwego Steve w drodze do ich "żyli długo razem w szczęściu i radości"... No ale nie. Bo po co. xD

Niebo też masz w planach? <3
Dobrze, niech tak będzie <3
/Spytałaś o piosenkę Steve'a, a link pojawił się pod odpowiedzią do niego, stąd ta pomyłka. I chyba jeszcze nie do końca się wybudziłam, bo nie łapię o jakie miesiące chodzi. Wybacz :P?

/Teraz to nawet mi będziesz wypominać tego nieszczęsnego szejka? Smakiem nie powala, ale za to ma wiele niezbędnych witamin, które Bucky'emu się przydadzą.
/Och, ja się po prostu trzymam kanonu. Nawet jeśli pozwoliłabym im radośnie hasać po łące niczym łania i jelonek, skończyliby niczym Bambi i jego mama...

/Trzecia część "Nieba..." będzie następny tekstem, jaki się pojawi. Planowałam siedem części po siedem stron, ale coś tak czuję, że chyba będę musiała zmniejszać czcionkę, by się zmieścić :P
S: A jak ty widzisz ich relację? Nie jest jakoś toksyczna?
 Momentami mam wrażenie, że hierarcha wartości Steve'a wygląda jakoś tak - Barnes, długo, długo nic, a dopiero potem cała reszta. I to może być toksyczne, zwłaszcza, że - nie udawajmy - Barnes jest, jaki jest i nie zawsze gra według zasad, więc może zechcieć to wykorzystać. Póki co, na jego szczęście, nie wpadł na taki pomysł.
S: Więc co ci się podoba? Zwracasz uwagę na melodię czy tekst?
 Cóż, to chyba nie jest jednak piosenka dla mnie, ponieważ tekstu nie rozumiem, a melodia nie jest zbytnio w moim guście. A nie ukrywajmy, jest ona ważna.

1 komentarz:

  1. Od Taty.. No ale ja popełniłam błąd bo wysłałam ją jak słuchałam i jakby to jak pisze tu to wychodzi jak myślę xD
    Haha taki chyba nasz urok, że sobie wzajemnie coś wypominamy xD Zaraz się zapytam, czy będziesz Bucky'm dla mojego Steve'a xD
    https://img1.etsystatic.com/066/0/8162255/il_570xN.760024123_o7k9.jpg
    https://img0.etsystatic.com/115/0/8285323/il_570xN.865449948_nocl.jpg
    I coś z tego będziemy nosić xD
    Jest sobota rano a Ty takie czarne scenariusze... Jak możesz ;(

    Oj tam, jak będzie więcej części tym lepiej dla nas <333333

    S: Mo że nie mów tego głośno, bo jeszcze Barnes to usłyszy i będzie po ptokach?
    S: Nie mów, że w Wakandzie nie ma Internetu i nie możesz mi puścić?

    OdpowiedzUsuń