1 października 2016

o.

Od Taty.. No ale ja popełniłam błąd bo wysłałam ją jak słuchałam i jakby to jak pisze tu to wychodzi jak myślę xD
Haha taki chyba nasz urok, że sobie wzajemnie coś wypominamy xD Zaraz się zapytam, czy będziesz Bucky'm dla mojego Steve'a xD
[link] [link]
I coś z tego będziemy nosić xD
Jest sobota rano a Ty takie czarne scenariusze... Jak możesz ;(

Oj tam, jak będzie więcej części tym lepiej dla nas <333333
/Oj tam, od razu wypominanie. Po prostu od czas do czasu obie zaliczamy nieogara. I niestety nie mogę zostać twoim Bucky'm :( Nikt nie jest tak wspaniały jak on.
/Wykreuję też jakiś milszy scenariusz - tydzień Stucky będzie pewnym wprowadzeniem do kolejnego wyzwania, które będzie opierać się na dzieciach od Blue, a którego sequelem będzie tekst o poznawaniu przyszłego zięcia.
S: Mo że nie mów tego głośno, bo jeszcze Barnes to usłyszy i będzie po ptokach? 
 Gdybym przejmował się tym, że Barnes może usłyszeć coś, o czym mówię, i wykorzystać to nie tak, jak powinien, musiałbym zaszyć sobie usta.
 S: Nie mów, że w Wakandzie nie ma Internetu i nie możesz mi puścić?
 A czy mówię coś takiego? Nie, mogę co najwyżej powiedzieć, że większość współczesnej muzyki nie przypada mi do gustu. Tyle.

1 komentarz:

  1. Haha ale my to już mamy to wysokim levelu xD już chyba Bucky szybciej od nas by załapał xD
    Przykro mi to czytać :(
    Haha wziełaś się za to xD to już czyje że i Jarvis będzie zamieszany w sprawdzanie zięcia xD

    S: Az tak źle o nim się wypowiadasz i zle scenariusze kreujesz?
    S: Ale to Mozarta lubisz? Albo Beatelsów?

    OdpowiedzUsuń