1 października 2016

RIVOLETTA

Oni to jakaś patologia. 1 odc to udowodnił. Nie wiem czy mogę spoilerować, bo podałabym przykład. 
 Ależ możesz, spojlery mi nie straszne. Zresztą, pewnie zanim nadgonię 5b, to i tak o tym zapomnę :P
Steve, Jak się sprawy mają? 
 Chciałbym powiedzieć, że dobrze, ale byłoby to kłamstwo. Od Stamford zdaje się być coraz gorzej. Wybuchają strajki, protesty... Wściekli nadludzie potrafią wyrządzić szkody nawet nieumyślnie.
B, Ta dyskusja będzie trwać jeszcze długi czas. Albo niech ci będzie, mów do mnie jak chcesz.
Jest jakiś pomysł żeby na to zaradzić?
/Nie potrzebuję twojej zgody, bo i tak nie zamierzałem przestawać.
/No i cóż, jest jedno, niezawodne wyjście - rozkroją mi czaszkę i wyjmą ten szajs. Tylko nie ma zbyt wielu chętnych do podjęcia się operacji na mózgu przytomnego człowieka. Ciekawe czemu, nie?

1 komentarz:

  1. To w 5 sezonie okaże się że Bella jest w ciaży, lecz kiedyś Rumple podpisał kontrakt pezez który jego następne dziecko musi oddać temu z kim ten deal zawarł. Bella żeby uchronić dziecko zapada w klątwe wiecznego snu. Rumple w następnym sezonie wchodzi w jej sny dzięki piaskom Morfeusza. Tam ich nienarodzony syn przestrzega Belle przed Mrocznym.
    I ja się pytam czy to ma wogule jakiś sens?

    S, Nieciekawie, trzeba przyznać. A coś dobrego się ostatnio stało czy cały czas jest kiepsko?

    B, Masz rację. Mogłam to przewidzieć.
    A możesz mi wytłumaczyć dlaczego twój mózg cię zabija, czy tego też za bardzo nie wiesz?

    OdpowiedzUsuń