9 października 2016

o.

Ale jaka mogłaby to być reklama kremów do depilacji! Już widzę tę scenę, w której Bucky przed walką goli sobie nogi pod prysznicem, cudnie się wygina, by później w następnym kadrze kopać komuś tyłek xD Tj Tony'emu by mógł xD

Nie musiałaby omawiać, wyświetliłaby mi je na ścianie a ja już bym to jakoś ogarnęła xD
Oj tam, najmłodsze dziecko to 6ciolatkowie, więc w sumie najmłodsze dzieci xD Ale chcą jakieś surykatki ninja więc ramienia by się nie wystraszyły xD

A Astrid możesz nazwać A.L co by było krócej ;p
/Mam dziwne przeczucie, że ta reklama zrobiłaby większą furorę, gdyby wyginał się, depilując sobie klatę. I goląc nogi. Takie dwa w jednym, żeby na maksa wykorzystać czas ekranowy. Do tego dorzuciłoby się jeszcze reklamę szamponu i odżywki do włosów. I żelu pod prysznic.

/Takie zabiegi to marnotrawienie tego ramienia. Lepiej zażyczyć sobie jakiś masażyk czy coś :P
S: No cóż, i tak byś mu na rękę poszedł później.
poza tym słyszałam plotki o jakimś dziecku, serio?
Ale możesz mu to wszystko dobrze wynagrodzić, ukochając go dziś przykładowo długo, mocno i czule. 
/Nie będę się wypierał, bywam pantoflarzem, jednak w tym przypadku nie. Ma się do mnie nie zbliżać z tym... Nawet nie wiem jak to nazwać, wyglądało jak dziwne skrzyżowanie wziernikia, lokówki i wiadomego urządzenia. Wciąż staram się dostosować do współczesności, ale nie aż tak.
/I cóż, tak są to prawdziwe plotki. Jesteśmy bardzo odpowiedzialnymi ludźmi... Znaczy, Bucky to Bucky, ale ja jestem. Oprócz tych chwil, w których nie jestem. Ale dawno nie zrobiliśmy czegoś bardzo głupiego, więc to progres.
.I tak, mam zamiar go ukochać.
B: Jest zdrowe, a myślenie idzie nadrobić. Jak komentarze na wasz temat?
/Teraz nie muszę już tylko myśleć, mogę robić. Wtedy nie bardzo, bo zwyczajnie bałem mu się przyznać, żeby nie stracić przyjaciela. Nie wiedziałem w końcu, że on też na mnie leci, bo byliśmy idiotami, którzy wzajemnie byli w sobie zakochani, ale przez lata bali się przyznać. Teraz jak na to patrzę, to jest aż śmieszne.
/I mam gdzieś te komentarze, tak szczerze mówiąc. Po co się przejmować?

1 komentarz:

  1. A zamiast naszywek "ugrupowania" od razu loga firmy powciskajmy na ich stroje, a co. Można? Można xD i wtedy Marvel pożegnałby każdy kryzys finansowy xD

    To w trakcie ogarniania by było ono przyjemniejsze ramię by masowało xD

    S: A jak on chciałby na sobie to wypróbować? Też byłbyś na nie. I jakie było największe ustępstwo z twojej strony dla Bucky'ego?
    A jak dziecko pójdzie w ślady kota? Wiesz że wtedy na ostanim miejscu bedziesz w waszej domowej hierarchii?
    Robisz jakiś nastrój? Muzyka etc?

    B: No jest się z czego pośmiać ale wiadomo że to inne czasy były. Teraz jest łatwiej. Na pewno masz jakiś ulubiony pochlebny dla was

    OdpowiedzUsuń