9 października 2016

Rivoletta

Mów to ciszej bo może cię usłyszeć i będzie na pewno niepocieszony że się tak o nim wyrażasz.
Aaa to dlatego tak często odpowiadasz? Już się zaczynałam zastanawiać czy ty przypadkiem nie jesteś cyborgiem.
Oglądnełam dziś nowy odc i lekko mówiąc wkurzona. Przez bite 3-4 sezony Regina się nawracała i stawała się bohaterem by teraz znów stać się Złą Królawą. I to będzie naprawde porąbane bo będą dwie Złe Królowe.
/Ja najwyraźniej mam u niego fory, bo obrażam go od ponad roku i nic. Ciągle żyję, więc widocznie nie pogniewał się aż tak. 
/Nope, nie dlatego. Tak naprawdę to byłaś blisko. Może i nie jestem cyborgiem, ale jestem eksperymentalną SI. Tak właśnie jest.
/I chwila, bo nie łapię - jak to dwie Złe Królowe? Chyba naprawdę sporo mnie ominęło przez 5b.
S, Nie do końca rozumiem ale nie wnikam. A tak z innej beczki jak tam świat po oświadczeniu że jesteście parą. I jak tam sprawa z dzieckiem?
/Cóż, niektórzy ludzie gratulują, inni w ogóle się tym nie przejęli, a jeszcze inni są święcie zniesmaczeni i oburzeni tym, że dwóch mężczyzn, których najpewniej nigdy osobiście nie poznają, ani nawet pewnie nie zobaczą z bliska, jest parą. Bucky najbardziej uśmiał się z komentarza, w którym ktoś stwierdził, że nie powinienem już mianować się Kaptanem Ameryką, ponieważ to obraża normalnych Amerykanów. Ja w sumie także.
/A jeśli chodzi o dziecko, SHIELD wciąż go bada, nie chcą niczego przeoczyć i chcą wyłapać nawet najmniejszą zmianę, która mogłaby być dowodem na to, że na nim eksperymentowano.
B, Ej a niby te są gorsze
 Dla mnie trochę są. Do tamtych mam pewien sentyment, choć różowo nie było. Ale wiesz, byłem piękny i młody, więc mogę powspominać.

1 komentarz:

  1. Eksperymentalną SI? Co to jest
    W ostatnim odc 5 sezonu nasi bohaterzy zdobyli pewną substancje mogącą rozdzielić jedną osobę na dwie. Jedna krystalicznie dobra druba potwornie zła. Regina tego użyła cały czas sama nie rozumiem do końca czemu. Wyrwała tej drugiej serce by ją zabić, zaś ta rozsypała się w piach/pył/coś sypkiego. Potem ZK powraca, zabija Smoka, przedostaje się do Storybook i jej planem jest zrobienie z Reginy znów tej złej. Tak w skrócie się dzieje.

    S, Dlaczego na tym świecie jest tyle idiotów. Mi pary homoseksualne nie przeszkadzają, chyba że obnoszą się z tym faktem jak z trofeum i każdemu wręcz krzyczą to w twarz. Niestety i z tym gronem osób miałam w życiu do czynienia. Przez takie sytuacje tracę wiarę w ludzkość.
    A co na to Bucky?

    B, Moim zdanie piękny jesteś cały czas

    OdpowiedzUsuń