21 października 2016

o.

I zatęskni za byciem obolałym przez Bucky'ego ;p

No cóż.. Może ten rok był rokiem krytycznym, jakąś posuchą.. O dnem, od którego się odbili i wszystko zrobiło się cacy i wizyty u kosmetyczek były darmowe ;) Uniwersum uratowane xD ;p
Dobre i to, narzekać nie będę xD

On ściemnia cały czas!
/Za łóżkiem, jadalnym jedzeniem, ciepełkiem i brakiem ćwiczeń doprowadzających do płaczu pewnie też :P

/Do tego w 2023 szkoła Xaviera miała się świetnie, było wielu uczniów i wykładowców, a w 2024 mutanci są już na wymarciu. Ktoś tu chyba coś schrzanił przy naprawianiu linii czasowej. 

/Nie no, nie cały czas. Od święta zdarza mu się powiedzieć coś szczerze :P
W: No ale teraz to wręcz skazani na siebie jesteście.
 Można powiedzieć, że wcześniej też byliśmy. A raczej oni byli na mnie. Nie miałam gdzie pójść i zlinczowaliby mnie, gdym tylko została w Sokovii. Co w pełni rozumiem. 
S: Oj tam, wosk zejdzie nawet z ubrań, co cykorzysz Rogers?
 Przyznaję, że tak.
B: A oglądasz też coś o czasach współczesnych?
 Coś czyli co? Jakieś reality show? Nie zaprzeczę, ale godność nie pozwala mi też potaknąć.

1 komentarz:

  1. Coś w tym jest, ale w tle pewnie będzie "dla Bucky'ego, dla ojczyzny, dla mięśni, dla zdrowia" Także jakiś motorek napędzający będzie xD
    No ale, może usunęli tych mutantów co nic nie wnosili, wiec może zrobili coś na wzór inwentaryzacji i zubytkowali to co niepotrzebne? ;p A w ciągu roku pojawią się nowe, lepsze wersje xD

    Ja już Wam nic nie wierzę, foch dalej jest;p

    W: A dlaczego oni a nie Tony?
    S: Haha nie wierzę!
    B: Dobra, dajesz nazwami ulubionych programów!

    OdpowiedzUsuń