16 listopada 2016

Mania

Najbardziej urokliwe w nim jest właśnie to, że mimo swoich mocy jest taki normalny. Oglądałaś Doktora Strange'a? 
"Wundagore mountain. If Harry Potter really existed, he'd have a vacation home here" - lubię go właśnie za tego typu komentarze. Nic wymyślnego, a cieszy. No i nie, nie oglądałam jeszcze Dr Dziwago. Chciałam wybrać się do IMAXa, a że mam kawałek drogi, odłożyłam trochę tę wizytę w czasie.
Przejście do CIA wiązało się z mniejszą ilością obowiązków? Jak wyobrażasz sobie przyszłość ze Steve'm? Jakie masz plany i marzenia?
 W SHIELD zawsze było zbyt mało rąk do pracy, często całymi dniami nie wystawiałam stopy poza próg Triskelionu. CIA zajmowało się tylko... przyziemnymi problemami, więc siłą rzeczy przypadało nam nieco mniej obowiązków. 
/Marzę o tym, by Steve zmądrzał i choć na moment odwiesił mundur do szafy, zostawiając ratowanie świata komuś innemu. Ale wiem, że to niemożliwe, on już taki jest.
Czy teraz, gdyby była taka możliwość, wróciłbyś na Brooklyn? Wyobrażasz sobie, że mógłbyś tam znów odnaleźć swoje miejsce na ziemi?
 Raczej nie, nie wróciłbym. To już nie jest miejsce, które kiedyś było moim domem. Wszystko, co było mi bliskie, zostało zastąpione czymś inny, zburzone, zdewastowane... Czasem lepiej pójść naprzód, niż usilnie starać się wrócić do tego, co było.
Jeśli tak, to proszę o odpowiedź na moje wcześniejsze pytanie. Ignorując prośbę dasz mi do zrozumienia, że miałam rację. Dlaczego akurat Discovery?
/Nie odpowiem na nie, bo nie wiem jak. Nie wymagajmy ode mnie zbyt wiele, dobra? Nie wiem, jakie pytania mi zadano, a jakie nie. Nie zignorowałem pytania. Zadowolona?
/I oglądam Discovery czy Animal Planet, bo lubię. Lepsze dokumenty od ogłupiających seriali. Choć ze Steve'm oglądamy czasem reality show o... Em, chwila... No, ten program o tej babce, która wyjątkowo duże siedzenie i o jej chorej rodzince. Lubimy się nad tym załamywać.

1 komentarz:

  1. Wiecznie zapominam nazwy państewka, w którym te góry były :( Jest przy tym naturalny, więc nie sposób się nie zauroczyć :) Czekałaś na ten film jakoś szczególnie niecierpliwe?

    Proponowałaś mu odwieszenie munduru? Oczywiście w przyszłości, bo obecnie to nie bardzo mógłby sobie na to pozwolić.

    To bardzo mądre podejście. Masz jakieś miejsce, w którym chciałbyś zamieszkać?

    Spróbuj zaimprowizować. O co chciałbyś być zapytany?
    Keeping up with the Kardashians. Tego się po was nie spodziewałam. Co sądzisz o całej rodzince?

    OdpowiedzUsuń