16 listopada 2016

o.

Awww <3 Nie wiem co jest lepsze, czy powrót czy IM bo oba tygodnie byłyby ciekawe xD wiesz, że nie masz deadlinów? xD
Jestem ciekawa, czy Bucky podjąłby się próby zasugerowania Kapowi pieluchomajtów xD Chcąc o niego zadbać, nie wyśmiewam się xD
/Niech zgadnę - swój głos oddałaś na opcję trzecią :P? I cóż, może nikt nie wyznacza mi terminów, ale sama muszę się trochę spiąć, bo nie lubię mieć zaległości.
/Jeśli naprawdę byłaby taka potrzeba, Bucky sam by w takie wskoczył. Ot, solidarność.
S: Kendall. Robi karierę, może jest czasem wulgarna ale i tak wydaje mi się z nich jakaś taka "normalna"?
 Och, zapomniałem jeszcze o Caitlyn. Może dziwnie to zabrzmi, ale muszę przyznać, że estetycznie prezentuje się lepiej od swojej byłej żony. Zdecydowanie nie jestem fanem kobiecej urody, w której dominują wypełniacze i widoczne na pierwszy rzut oka efekty operacji plastycznych. A jest to w dzisiejszych czasach... dziwnie popularne.
B: Nie wiem co byś powiedział.
 A któż mógłby to wiedzieć, skoro nawet ja nie jestem tego pewien?

1 komentarz:

  1. Tylko dla zasady, więc nie musisz tego głosu brać pod uwagę xD no i w tygodniu team IM musiałabyś być Czarną Wdową xD a to już brzmi ciekawie w Twoim przypadku xD
    Aj tam zaległości. Nikt nie narzeka xD ale jak potrzebujesz terminu to kiedy by Ci pasowało? To zacznę przypominać że do tego czasu masz napisać xD
    Nie ma to jak męska solidarność, którą Steve odbierze jako większy przytyk xD

    S: No właśnie. W twoich dawnych czasach to było nie do pomyślenia, a teraz wystarczy terapia która potwierdzi że jesteś kobietą w ciele mężczyzny bądź na odwrót i zmienią ci płeć. Jak do tego podchodzisz? Sharon też pewnie sobie botoks będzie wstrzykiwać przy tobie.
    B: Wow. Czyli nie chcesz mi tego powiedzieć? Bo odbiegliśmy od tego ckliwego momentu.

    OdpowiedzUsuń