29 listopada 2016

o.

Kocham Clinta! XD nie tak jak Stucky ale teraz jeszcze bardziej mi smutno, że go uśmierciłaś :( koleś w jednym z uniwersum odwalił dobrą robotę! :((
Ale wiesz, że my to i tak przeczytamy i tak będziemy zadowolone? ;p

W łóżku nie masz wręcz prawa.. Pod byś już mogla być ;p
/A co, miałam zabić jego żonę i trójkę dzieci, by mógł ich bohatersko pomścić? Wybrałam mniejsze zło, doceń to :P! 
/Nie chcę, żeby ktoś musiał zadowolić się byle czym, byleby było. Dzieciaki muszą zachowywać się jak dzieciaki w ich wieku, trzymając się jednocześnie swojej charakterystyki. Do świąt jakoś to ogarnę

/Dziękuję, ale nie skorzystam. Nie chcę zafundować sobie traumy na całe życie. Zresztą, oni mają zabudowane łóżko, niestety się nie da!
S: Jego ulubiony smak tortu był? Co dostał od was i gości? A to Grace jak na ciebie mówi skoro ty jesteś starszy? 
/Bucky uwielbia wszystko, co zawiera w sobie czekoladę, więc wybór tortu był wyjątkowo prosty i padło na czekoladowo-czekoladowy z czekoladową polewą. Brakowało jeszcze tylko czekoladowych świeczek do kompletu, ale Bucky wybaczył mi ich brak. Za to miał już problem z wybaczeniem nam tego, że mimo wyraźnego sprzeciwu dostał kilka prezentów. Głównie upamiętniających ostatnie lata, które zdecydowanie były przełomowe.
/I cóż, Bucky jest "taaakiii staarryy", a ja jestem już "taaak baaardzo staaary", że aż nie może tego pojąć. W końcu mam o 99 lat więcej niż ona.
B: On to z braterskiej miłości. Poznałes jego dziewczynę?
Czyli upartość ma po waszej dwójce co już brzmi groźnie. Haha musiałeś uroczo wyglądać!
/Wiem, że sobie tylko żartował, zawsze tak robimy. Ja palnę coś rasistowskiego, on coś antysemickiego czy homofobicznego i wszyscy są zadowoleni, bo możemy się poobrażać, ale wiemy, że to tylko żarty. I tak, poznałem Mercedes. Poderwał ją chyba na samochód, marka się zgadza, nie na urok osobisty. I zawsze wiedziałem, że skrycie marzy o kimś takim, jak ja.
/Uroczo, mówisz? Miałem na głowie takie supły, że niektórych nie szło już rozwiązać. Wolałem już paznokcie pomalowane po kłykcie.

1 komentarz:

  1. Wgl, coraz więcej słyszę/czytam jak autorom kradną na wattpadzie teksty i albo lekko przerobią (zmiana imion) albo wklejają jak leci. Także mam nadzieję, że to Twoich tekstów się nie liczy ;*

    Nie, mogłaś sprawić, że zabije ją bo ją zabije xD Potrzebny powód? xD
    Pamiętaj, że to nie muszą być święta tego roku jak coś xD

    No wiesz co, tyle frajdy, tyle miłości i czułości i szaleństwa stulatków nas ominęło xD

    S: Więc macie pewnie lubrykant o tym smaku, czy za bardzo wyczuwacie chemię w nim? Ale zawsze można rozpuścić czekoladę, poczekać nieco aż ostygnie ale wciąż będzie płynna. Sądze, że zakochałby się w tobie ponownie. Zmuszasz pięciolatkę do wyższej matematyki?
    B: Ile osób cię widziało? Nie wiem kogo o zdjęcia prosić. Steve też tak upiększa?

    OdpowiedzUsuń