29 listopada 2016

o.

Zrobisz ją kochającą ciotką i najlepszą przyjaciółką rodziny? :p a mam pytanie czy kiedyś pogadamy z Ianem i Grace? ;p
Bo Tony na bank zazdrości im dzieciaków xD
No ba! W ich wieku powinni już mieć prawnuki :p
/Natasha zdaje się lubić dzieci, dzieci Clinta lubiły ją, więc w sumie czemu by nie? No i ten, myślałam nad tym, ale... No, powiedzmy, że zdecydowanie nie jestem jedną z tych kobiet, która lubi dzieci i je rozumie. Potrafię opisać dziecko z perspektywy osoby dorosłej, ale na odwrót byłoby już ciężko. Ale postaram się, by podczas tygodnia świątecznego się pojawiły :) Poczytam i posłucham trochę dziecięcych wypowiedzi i jakoś to będzie.
/Steve i Bucky - dwa najbardziej uparte osły na tym świecie, chcący wnuka to będzie... No już dzieciakom współczuję :P

 A co do urodzin Bucky'ego - yep, ma już równe sto lat. Steve ma już sto cztery. Młodziki.
S: Nie zwalaj wszystkiego na niego. Też pewnie udało ci się go raz czy dwa zdemoralizować bądź zaskoczyć swoja inicjatywą.
Jak mogłeś?
Haha to każdy chyba by potraktował jako nadepnięcie na odcisk.
/Nie zwalam, a jedynie mówię prawdę. Bucky zawsze był w tych sprawach o wiele śmielszy. 
/Jak mogłem...? Dojść do siebie? Wypaść z okna? Spaść na samochód? Cóż, próbowałem uciec przed granatem. Wiedziałem, że z upadku wyjdę bez większego szwanku, z wybuchem byłoby już gorzej, więc nie chciałem ryzykować. I miałem rację, szybko się pozbierałem.
/Sam byłem dzieckiem, które odstawało od grupy z powodu problemów zdrowotnych, więc wiem jakie to uczucie. Tylko, że dzisiejsze dzieci potrafią być jeszcze bardziej bezczelne i dosadne. Dlatego im nie odpuszczę i nie bardzo przejmuję się tym, że ich rodzice uznają to za nadepnięcie na odcisk.
B: Och to jest urocze! W sesnie to, że czuć że jest twoim synem. Nie da się już tego zatuszować. Dobrze ze go macie.
 To my wychowujemy go niemal od samego początku, więc chcąc nie chcąc przejął kilka z naszych zachowań. W tym przypadku - bardzo dobrze.

1 komentarz:

  1. Na pewno ją lubiły a nie bały się, że je zabije bądź Clinta? :p
    Haha nie pamiętasz już tamtego opka które podesłałam? :p Ian może się dorośle wypowiadać jako że ma te swoje IQ wysokie i inne takie xD Grace niech będzie urocza i tyle xD ale ale do niczego nie zmuszamy xd


    Nie było czynności dla dorosłych na uczczenie tego? :(


    S: Wiadomo, trzeba bronić swego. A wam wychodzi to lepiej niż obrona własna. No dobra pewnie na twoim miejscu też bym wyskoczyła ale nie będę próbować. Zabaw z granatem też nie.
    Aaaaa jak tam urodziny setne Bucky'ego?
    B: Tobie już trzeba śpiewać dwieście lat. Jak się z tym czujesz? A Grace co ma z was?

    OdpowiedzUsuń