29 listopada 2016

o.

Na pewno ją lubiły a nie bały się, że je zabije bądź Clinta? :p
Haha nie pamiętasz już tamtego opka które podesłałam? :p Ian może się dorośle wypowiadać jako że ma te swoje IQ wysokie i inne takie xD Grace niech będzie urocza i tyle xD ale ale do niczego nie zmuszamy xd

Nie było czynności dla dorosłych na uczczenie tego? :( /
/W jednym z uniwersów okazała się zdrajczynią, omotała Tony'ego i zabiła rodzinę Clinta, który w zemście zabił ją. Ale jak mówiłam - jak sielanka, to pełną gębą, więc uznajmy, że jednak lubi dzieci, a dzieci lubią ją.
/Pamiętam, pamiętam i właśnie tego chcę uniknąć. Jeśli przesłodzę - będzie źle. Jeśli będą zbyt dorosłe - będzie źle.

/Wiesz, nie siedzę im w łóżku, więc skąd mam wiedzieć, co wtedy robili :P?
S: Wiadomo, trzeba bronić swego. A wam wychodzi to lepiej niż obrona własna. No dobra pewnie na twoim miejscu też bym wyskoczyła ale nie będę próbować. Zabaw z granatem też nie.
Aaaaa jak tam urodziny setne Bucky'ego?
/Zdecydowanie nie polecam tego próbować, jeśli nie jest się genetycznie ulepszonym super-żołnierzem.
/Cóż, Bucky pogrymasił, że spod świeczek niemal nie widać było tortu, i że teraz można już oddać go do muzeum, bo nawet Grace stwierdziła, że jest "taaakiii staarryy", ale na szczęście później przestał narzekać. To dla niego coś niespotykanego, ponieważ on kocha narzekać.
B: Tobie już trzeba śpiewać dwieście lat. Jak się z tym czujesz? A Grace co ma z was?
 Wilson zaśpiewał mi te "Sto lat". Zrozumiałem aluzję, a na złość mu szlak mnie jednak nie trafił i czuję się tak samo jak wtedy, kiedy miałem 99 lat. I fizycznie, i psychicznie. Jasne, to trochę dziwne, ale zdążyłem się przyzwyczaić.
/Grace jest... To taka mała księżniczka w pełnym tego słowa znaczeniu. Uparta jak diabli, czasem nazbyt himerna, ale kochana. Do tego uwielbia bawić się w makijażystkę i fryzjerkę. Jak raz pozaplatała mi warkocze, musiałem obciąć część włosów.

1 komentarz:

  1. Kocham Clinta! XD nie tak jak Stucky ale teraz jeszcze bardziej mi smutno, że go uśmierciłaś :( koleś w jednym z uniwersum odwalił dobrą robotę! :((
    Ale wiesz, że my to i tak przeczytamy i tak będziemy zadowolone? ;p


    W łóżku nie masz wręcz prawa.. Pod byś już mogla być ;p


    S: Jego ulubiony smak tortu był? Co dostał od was i gości? A to Grace jak na ciebie mówi skoro ty jesteś starszy?
    B: On to z braterskiej miłości. Poznałes jego dziewczynę?
    Czyli upartość ma po waszej dwójce co już brzmi groźnie. Haha musiałeś uroczo wyglądać!

    OdpowiedzUsuń