30 listopada 2016

o.

Ale my chcemy "Niebo"! Aż bym chyba dziennie co chwilę jakieś mejle do Ciebie wysyłała, gdybyś coś takiego odwaliła nam ;o Nie ładnie, nie ładnie! ;p
Bo wszyscy uważają, że uda Wandy dodają jej super mocy i ona forów nie potrzebuje xD
No ale to byłoby piękne piętno :)
/Więc nawet jeśli znajdziesz gdzieś moje opowiadanie nie podpisane moim nickiem, lepiej mi o tym nie mów, bo nie będę robić trzeciego podejścia do blogowania w imię zasady "do trzech razy sztuka, może tym razem nikt niczego nie ukradnie". Zgłoś, jeśli chcesz, ale mnie informuj :)
/Uda Natashy. Choć fakt, Wanda biega w takich miniówkach, że każdy może pooglądać sobie jej uda :P
/Nope, nie byłoby. To byłoby gorsze od przyłapania rodziców na robieniu rodzeństwa.
S: Nie na niego, na siebie! Co by cię schrupał czy coś. 
 Och nie, lepiej nie. Znając jego zamiłowanie do czekolady, odgryzłby mi palce.
B: Haha ale ona tylko go szykuje do walki! Z takim umalowaniem byłby nie do ruszenia!
 Coś w tym jest. Przez taką tapetę z dziecięcych kosmetyków nie przebije się nawet kula.

1 komentarz:

  1. Dobra, to nawet ich nie szukam xD nie no, będę zgłaszać jak coś kiedyś ujrzę xD
    Wgl podoba mi się to jak poprowadziłaś dialog z Astrid - taką miłość czuć do dzieci od Stucky <3 podoba mi się!
    Lateksowe spodnie imitują chyba jej druga skórę :p
    Byłoby!! Idź zajrzyj do kryształowej kuli xD


    S: Nie jesteś gotowy do takiego poświęcenia? To smutne..
    B: Raczej każdy będzie w takim szoku, że od razu dasz radę ich ściągnąć czy jak to tam w slangu snajperskim się zwie

    OdpowiedzUsuń