30 listopada 2016

Rivoletta

#1 Moje poszły na dywan.
Pewnie jest tam bardzo rodzinna atmosfera ale chyba raczej trudno by było mi tam wytrzymać.
Jakoś nie wyobrażam sobie żeby Bucky mógł się zmienić.
Po tym tygodniu jestem zdecydowanie po stronie Team Iron Man.

#2 Oooo to jest takie urocze kiedy starsze rodzeństwo chroni młodsze. Dlaczego moja siostra taka nie była😦
Bardzo dobrze nauczyli Iana odpowiednich wartości, tylko społeczeństwo raczej nie pozwala na takie zachowania.
Szczerze to też bym była dumna gdyby moje dziecko broniło słabszych.
/Miałaś więc chociaż dywan, to pozytyw! Spora część dzieciaków nigdy nawet nie dowiedziała się, co stało się z pieniędzmi. Jesteś więc górą :P
/Rozgardiasz przed świętami zawsze jest trudny do wytrzymania, a rozgardiasz w domu, w którym trzeba przygotować miejsce i jedzenie dla tylu osób (w tym dla dwóch super-żołnierzy i nordyckiego boga) jest już czymś niemal niemożliwym do zniesienia. Są krzyki, są kłótnie, bo bez tego się nie objedzie, ale później wszystko już już świetne, choć nieidealne, bo nigdy nie potrafią zrobić wszystkiego zgodnie z planem.
/Wiesz, Steve podczas CW wyszedł na takiego buca i hipokrytę, że aż szkoda słów (raz niemal pobił Punishera na śmierć za to, że ten kogoś zabił, a później poszedł zatłuc Tony'ego, więc...) i zamierzam z tego poczerpać. 
/A Buniu się zmieni. Wierz mi. Dostanie takiego kopa, że nie będzie miał wyboru.

/Najgorsze w tym wszystkim jest to, że niektórzy patrząc na zachowanie Iana, nie będą widzieć tego, że został nauczony bronienia słabszych, że stanął w obronie młodszej siostry, a będą widzieć w nim tego, który posunął się do przemocy. I o ile w "normalnej" rodzinie przeszłoby to bez echa, to w ich przypadku zacznie się gadanie i plotkowanie, że TAKIM nie powinno dawać się dzieci

1 komentarz:

  1. Już sobie wyobrażam zmywanie naczyń po takich odwiedzinach. Współczuje tym którzy będą to musieli robić.
    I jak można nie czerpać z takiej kopalni weny na nieidealną wersje Steva.
    Mam się zacząć bać?
    Czyli bedzie jakiś u nich kryzys?
    I dlaczego wtedy kiedy jest tydzień Stucky ja akurat muszę mieć zawalony tydzień po uszy i dodatkowo zacząć chorować? Czemu świat jest taki niesprawiedliwy?

    B S, Co u was słychać?
    Oglądacie może czasem z Grace bajki Disneya?

    OdpowiedzUsuń