30 listopada 2016

o.

Dobra, to nawet ich nie szukam xD nie no, będę zgłaszać jak coś kiedyś ujrzę xD
Wgl podoba mi się to jak poprowadziłaś dialog z Astrid - taką miłość czuć do dzieci od Stucky <3 podoba mi się!
Lateksowe spodnie imitują chyba jej druga skórę :p
Byłoby!! Idź zajrzyj do kryształowej kuli xD 
/Co do opek i wattpada - właśnie znalazłam takie, w którym Niemka walczy w powstaniu warszawskim i zaprasza do udziału... Kapitana Amerykę, który udawał Polaka (bo akcent wcale by go nie zdradził :P). A młody Polak używał perfum Calvina Kleina. Tego Klelina, który urodził się w 1942 roku. Kocham takie opka.
/Cieszę się, że mi się udało <3 Przekazanie emocji bez opisów jest trudniejsze i bałam się, że mi nie wyjdzie.
/Wandzia biega w miniówkach, gorsetach i obcisłych skórach, bo przecież jest nastolatką! Zapomniałaś? Tylko trochę po niej tego nie widać.
/Rozumiem, że robisz jakieś podchody, by nakłonić mnie do napisania kolejnego tekstu dla dorosłych? Stąd tak nalegasz na to, żebym wylądowała pod ich łóżkiem :P?
Wtrącę się xd :Wujaszek Thor nie chce się zamienić w Mikołaja albo jakiegoś swojego poddanego zamienić na ten jeden wieczór xD tak wiecie, vo by Grace ujrzała oddalające się sanie xD Tony da radę je zrobić xD

S: Nie jesteś gotowy do takiego poświęcenia? To smutne..
B: Raczej każdy będzie w takim szoku, że od razu dasz radę ich ściągnąć czy jak to tam w slangu snajperskim się zwie
Steve: Nie mogę stracić palców, bo co Grace miałaby malować? Bucky na pewno nie chciałbym, żebym unieszczęśliwił dziecko w imię chwilowego uniesienia.

Bucky: Steven łże. Już kiedyś dał mi się wysmarować czekoladą. Ba, nawet masłem orzechowym.

S: Zrobił ze mnie ludzką kanapkę.

B: Bardzo smaczną. A że lubię smaczne rzeczy, nie mogę pozwolić, by ktoś mi go sprzątnął. Ale od siódmego roku życia mam na trzecie "Ochroniarz tego głupka Rogersa", więc daję radę.

S: Bardzo zabawne.

B: Ale prawdziwe, mój ty bałwanie. Choć nie, figurą bliżej ci do odwróconej choinki, mógłbyś partnerować Thorowi w przedstawieniu.

S: Za co?

1 komentarz:

  1. Wgl znalazłam komentarz u znajomej, gdzie ktoś pisze, że jak jego ukochana autorka dowiedziała się o skopiowaniu bloga to skasowała go xD Czyżbyś Ty była jej ukochaną autorką? <3 Naszą jesteś, dlaczego kogoś jeszcze nie mogłabyś byś xD
    Przecież istnieją podróże w czasie! Na pewno ktoś mu je podrzucił z przyszłości xD Przecież Kapitan potrafi modulować głos, więc akcent by zgubił xD
    A wyszło idealnie <3
    Haha może to nie wina Wandy a Scarlett? Jej też nie lubię xD Ale to już mówiłam xD
    Haha dobra, milknę już co by nie było xD

    S: Kiedyś miałam zagrać w przedstawieniu Krzaczka, a zostałam Krasnoludkiem. Po latach w liceum zagrałam nimfę drzewną, a ty choinką nie chcesz być.. Zaraz byś ewoluował w coś innego.
    B: No ale faktycznie moglibyście wykorzystać znajomości i zrobić jakiś pokaz dla Grace i jej radości. No i Ian by poczuł się odpowiedzialniejszy gdyby jeszcze w to był wprowadzony. A masło orzechowe nie było za bardzo takie, lepkie? W senie jakoś tak płynna czekolada brzmi że prościej ją zlizać a masło, że trudniej.

    OdpowiedzUsuń