3 listopada 2016

o.

A Ty mi nie napiszesz jakie mam kupić leki, więc nie będę na haju cały czas xD
Jestem ciekawa, czy tymi spojrzeniami samymi jest w stanie kierować Steve'm xD Czy jeszcze go doszkala xD
Jak dobrze, że nasz lubi swoją kuwetę, na tyle że sam w niej sprząta wykopując wszystko xD A on zamiast na swoim legowisku woli spać wszędzie indziej xD

Kurczę..Nie umiem rysować, ale mogę im wymyślać historie! xD 
/Bucky jest, jaki jest, i z jego spojrzenia naprawdę wiele da się odczytać, więc sądzę, że tak, Steve już się tego nauczył.
/Koty zawsze od drogich legowisk czy drapaków będą preferowały kartony od w/w rzeczy. Bo tak.

/Komiksu nie tworzy jedna osoba, więc jest nadzieja, że znalazłabyś coś dla siebie. Scenarzysta zawsze się przyda :P 
S: Lubisz go w czym owiniętego?
 Nie zamierzam odpowiadać na to pytanie.
B: A później będą otyłe i będą mieć problemy zdrowotne... A zaskoczyły cię czymś na urodziny?
 Nie musisz martwić się o dietę i wagę naszych dzieci, mamy wszystko pod kontrolą i wiemy, że zamiast dać dziecku cały tort, należy dać mu kawałek. I jak mówiłem, nie chcę obchodzić urodzin, ponieważ mam taki kaprys, więc ich nie obchodzimy. Szanując to, dają mi najlepszy prezent, ponieważ wiem, że słuchają, co do nich mówię. A w tych czasach to już coś.

1 komentarz:

  1. Sharon coś będzie do niego mówić, a Bucky spojrzy i Steve pójdzie zrobić mu stos kanapek i herbatę xD
    Ale twój jednak lubił swoje legowisko xD

    Oj... To będzie chyba bardzo wąskie grono chętnych współpracy ze mną? Wiesz, będą musieli baardzoo róóóże rzeczy rysować xD

    S: Dobrze. Myślałeś już o przyszłej setce Bucky'ego?
    B: Tak nieco odskakując od tematu, w co owiniętego lubi cię Steve?

    OdpowiedzUsuń