4 grudnia 2016

o.

To piąteczka bo ja też z cc jestem! <3
Haha no wiesz, jakieś grzechotki z muzyką, pluszak z muzyką to rączek z mody nie wychodzi i jest takie na typową kieszeń xD
Mam czytelnika który ma łączone nazwisko xD i znajomego którego ojciec przyjął nazwisko żony bo było ładniejsze xd tj jest bo noszą je xd
/To kiedy będziemy świętować nasze dni wydobycia na świat <3?
/Kupiłam w końcu grającego miśka (rodzice zbyt szczęśliwi nie byli, ciekawe dlaczego :P?), ale wtedy naprawdę nie miałam pojęcia, bo nie mam zbyt często do czynienia z dziećmi poniżej wieku nastoletniego. 
/Też znam dwa przypadki, w których mężczyzna zmienił nazwisko - jeden, bo chciał odciąć się od rodziny, a drugi, bo chciał, by cała rodzina miała jedno nazwisko, a żona nie chciała zrezygnować ze swojego. 

+ Zagrajmy w grę "Co jest nie tak na tym obrazku?" zwaną też inaczej "You had one job! One!" - klik.
S: To daj jemu siebie oznakować? A nie czekaj aż sam przyjmie twoje.
/On ma swoje nazwisko, ja mam swoje i nie kłócimy się z tego powodu, ani nie mamy do siebie pretensji, więc dlaczego muszę sprzeczać się o to osobą, której tak naprawdę w żaden sposób to nie dotyczy?
/I nie muszę kupować ani sobie, ani Bucky'emu kolorowanki o BDSM. Kamasutrę dla niego już zrobiłem, więc kto wie, może za to też kiedyś się zabiorę. Choć znów nie będzie to raczej prezent, którym wypada się komuś chwalić.
B: Haha przywal wtedy mu?
 Ym, ale wiesz, że uderzenie kogoś, kto tego nie chce, to po prostu przemoc? To nie byłoby już to samo, co głupi klaps czy uderzenie kogoś w twarz na jego wyraźną prośbę, a złamanie czyjegoś zaufanie i zwykła przemoc, którą każdy zdrowy człowiek powinien gardzić.

1 komentarz:

  1. Ja wtedy kiedy mnie wydobyli? Dlaczego mam w inny? ;p choć Ty byś mogła w Buckyego urodziny a ja w Steve xD co by tęcza Stucky nabrała barw xD
    Bo pewnie chcieli coś droższego albo do koperty xD
    Em Maske ma brzydka i broń nie taką i Indiana Jones może być tylko jeden xD


    S: Dobra panie Alfo. Oooo mógłbyś wasze podobizny pięknie zrobić! A popatrz! Święta coraz bliżej już masz prezent pod choinkę.
    B: No ale czasem trzeba pokazać o co nam chodzi gdy słowa nie docierają? Nie przekazują odpowiednio tego?

    OdpowiedzUsuń