4 grudnia 2016

o.

Jak dobrze, że w sumie w swoim zacofaniu nie wygłaszam swoich opinni o życiu i świecie xD a tym bardziej o moich drogach rodnych xD
No tak bo jak to Prokop stwierdził "kobiety facetom odebrały spodnie" xD temu ci w kwoki się zamieniają xd
/Te mądrości wzięłam z forum dla mam, na które weszłam, by spytać o to, jaki prezent będzie najlepszy dla roczniaka, bo sama nie mam najmniejszego pojęcia o dzieciach. Odpowiedzi nie uzyskałam, ale za to zerknęłam na kilka tematów top, które wywołały u mnie facepalm stulecia. Bo dowiedziałam się, że m.in. dziecko z cc nie powinno mieć dnia urodzin, bo ono się przecież nie urodziło. Fajnie, będę świętować dzień wydobycia czy coś :P
/Albo sprawy ze zmianą nazwiska - kobieta powinna przyjąć nazwisko męża, bo taka tradycja, bo tak się robi, bo TAK. A jak mężczyzna przejmie nazwisko kobiety to olaboga. 
S: Ale jesteś egoistyczny. Czuć na kilometr że wolałbyś by Bucky nosił twoje nazwisko.
 Wolałbym, nie ukrywam. Jednak gdybym był takim strasznym egoistą, naciskałbym na niego, wmyślał niestworzone argumenty, o tym, że mnie nie kocha, nie szanuje czy się wstydzi, ale tego nie robię, ponieważ wiem, że tak nie jest, Nie chciał tego zrobić? Okej, nie ma problemu. Może kiedyś wrócimy do tematu , może nie, może dojdziemy chociaż do kompromisu, jakim będzie nazwisko łączone. Tego nie wiem, ale przynajmniej Buck ma materiał do żartów o znakowaniu terytorium.
B: plus zawsze się możesz odwdzięczyć paroma u niego. No ale po tylu latach już chyba powinien wiedzieć że może a nie się krygować
 Może, nie może, ale często i gęsto za bardzo nie chce, co rozumiem, bo ma swoje powody, przez które nie kręci go przylanie mi. Ale co poradzę, że jestem pochrzaniony i to lubię?

2 komentarze:

  1. To piąteczka bo ja też z cc jestem! <3
    Haha no wiesz, jakieś grzechotki z muzyką, pluszak z muzyką to rączek z mody nie wychodzi i jest takie na typową kieszeń xD
    Mam czytelnika który ma łączone nazwisko xD i znajomego którego ojciec przyjął nazwisko żony bo było ładniejsze xd tj jest bo noszą je xd


    S: To daj jemu siebie oznakować? A nie czekaj aż sam przyjmie twoje.
    B: Haha przywal wtedy mu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps N, S: Na necie widziałam kolorowanke- podrecznkik do bdsm. Ładnie można pokolorowac a przy okazji dowiedzieć się co i jak

      Usuń