17 grudnia 2016

o.

Wiesz, w końcu mogłam obejrzeć sobie tamte linki xD Ale czekam na 22 na pewien komentarz xD Haha z reniferkami i nosami z pomponów? ;p Co jeszcze dźwięki wydają? xD Ale patrz, masz okazję, na zrobienie przerwy świątecznej - masz już jakieś atrakcje i czas do ponadrabiania co tam masz do nadrobienia ;p
 Komentarz możesz zostawić już (bo czasem człowiek chce coś napisać, a za kwadrans zapomina czym to coś było), a po prostu odpowiem na niego później. Lub wcześniej, zleży od tego, jaka będzie treść :P A co do mojego nadrabiania - do niczego się nie nadaję, niedługo chyba mózg wyjdzie mi nosem, więc skończyłam grając w Simsy, bo do niczego innego aktualnie się nie nadaję.
 S: No ale gdybyś serum nie zażył, to pewnie byśmy nie rozmawiali...
 Serum dostałem w '43, a gdyby nie to, nie pożyłbym pewnie zbyt długo. Ale je dostałem, więc jeśli przeżyłbym wojnę, jestem skłonny stwierdzić, że później byłoby już z górki. Choć mogę się mylić. Jednak tego też już się nie dowiemy.
 B: I co jak co, ale dzieci nie zamierzam mieć.
 I co jak co, ale nawet jakbym chciał je mieć, to sobie ich nie zrobię. Dzięki, Hydro, uchroniłaś mnie przed byciem ojcem do dupy.

1 komentarz:

  1. Ahah chodzi o to, co znajduje się między nogami Bucky'ego, gdy ten dobiera się do Steve'a xD Wygląda to nieco "patykowato" xD Haha a one jak pięknie Cię natychają! Graj w nie graj! <3333333

    S: Ale jak to mówią, bez gdybania jesteśmy zdrowsi, ale taka jest już natura ludzka.
    B: Japończycy coś wymyślili o rozmnażaniu poprzez komórki, także nie mów hop.

    OdpowiedzUsuń