17 grudnia 2016

o.

Ahah chodzi o to, co znajduje się między nogami Bucky'ego, gdy ten dobiera się do Steve'a xD Wygląda to nieco "patykowato" xD Haha a one jak pięknie Cię natychają! Graj w nie graj! <3333333
 Na patykowatość nic niestety nie poradzę, bo rozmiaru tej części ciała nie zmienię - takie wersje ściągnęłam, więc takie pozostaną. Zarzucę jeszcze dwie fotki, które powstały przypadkiem - tu Bucky zaczął gadać w trakcie wykonywania pozy i wygląda, jakby się śmiał i miał kopnąć Steve w głowę, a tu Steve stanął mi na rękach, zamiast się położyć. Odwzorowałam ich tak wiernie, że nawet w grze robią mi na złość i wydurniają się w trakcie tak poważnej akcji :P!
S: Ale jak to mówią, bez gdybania jesteśmy zdrowsi, ale taka jest już natura ludzka.
 Gdyby ludzie robili tylko to, co uczni ich zdrowymi, ich życie byłoby nudne i monotonne. Zbyt nudne.
B: Japończycy coś wymyślili o rozmnażaniu poprzez komórki, także nie mów hop.
 To takie naturalne. Może zacznijmy rozmnażać się przez pączkowanie?

1 komentarz:

  1. Tj, to chyba miały być - tu słowo do ukrycia: jądra? ;p A one chyba nieco inaczej wyglądają xD Ale pasują im xD Hahaha i jeszcze się "zakrywa" dziewica jeden xD Ej! On zapozował jak Gigi Hadid i Zayn Malik xD Może chcieli to odwzorować xD


    S: No, tobie by się nuda przydała, co?
    B: Idź z tym do nich nie do mnie. Przynajmniej miałbyś możliwość na swoje wersje mini, które byś Steve'owi kochanemu i Sam'owi wysyłał do opieki

    OdpowiedzUsuń