17 grudnia 2016

o.

Aww Bucky dobiera się do Steve! *.* w tych podoba mi się chyba najbardziej w nr1 choć czerwony tez spoko xd
Pod jemiołą też! <333333
Piękne hobby <3
/Myślę sobie "Aż tak mnie zmroczyło, że nie wiem co ci podrzucam? I co narobiłam, że widzę coś innego?" i dopiero po chwili zorientowałam się, że chodziło ci o to dopieranie. Więc będzie Stucky pod choinką i jemiołą, do tego w tandetnych sweterkach <3
S: też racja, ale szybciej byś umarł..
 Starzeję się znacznie wolniej, więc najpewniej teraz fizycznie byłbym w średnim wieku. Tak sądzę, nie przekonamy się.
 B: ja też nie mam
 To coś nas łączy. Żadne z nas nie jest matką. Dzięki Bogu.

1 komentarz:

  1. Wiesz, w końcu mogłam obejrzeć sobie tamte linki xD Ale czekam na 22 na pewien komentarz xD Haha z reniferkami i nosami z pomponów? ;p Co jeszcze dźwięki wydają? xD Ale patrz, masz okazję, na zrobienie przerwy świątecznej - masz już jakieś atrakcje i czas do ponadrabiania co tam masz do nadrobienia ;p


    S: No ale gdybyś serum nie zażył, to pewnie byśmy nie rozmawiali...
    B: I co jak co, ale dzieci nie zamierzam mieć.

    OdpowiedzUsuń