17 grudnia 2016

o.

Haha a nie gorsecik? Steve niech się uczy odpinać jedną ręką bądź zębami xd nie wypada mi oglądać na zajęciach ale obejrzę! *.* haha ale przynajmniej rozwijasz wiele rzeczy w trakcie choroby xd pozytywne skutki osiagniesz xd
 O ile w tej grze mężczyzna spokojnie może biegać w stanikach (np. klik - wybacz, Buniu, ale byłeś pod ręką), o tyle w gorsecie już nie. Nie pojmuję tej logiki, ale cóż, coś na pewno da się na to zaradzić. Pościągam im więcej ciekawych póz, zmienię scenerię i później znów powrzucam ci więcej fotek :P Pod choinką i w świątecznych sweterkach?
 Matko, jakie hobby sobie znalazłam...
S: Ale gdybyś nie podjął tej decyzji nie poznałbyś Carter, Sama i reszty..
 Gdybym nie podjął tej decyzji, nie wiedziałbym, że gdybym postąpił inaczej, to bym ich poznał. Nie tęskni się za czymś, czego się nie zna, prawda? Nie rozpacza się za czymś, póki się tego nie straci.
B: Maminy instynkt?
 Nie wiem. Nie mam czegoś takiego.

1 komentarz:

  1. Aww Bucky dobiera się do Steve! *.* w tych podoba mi się chyba najbardziej w nr1 choć czerwony tez spoko xd
    Pod jemiołą też! <333333
    Piękne hobby <3


    S: też racja, ale szybciej byś umarł..
    B: ja też nie mam

    OdpowiedzUsuń