20 grudnia 2016

o.

O Boże! Ja nie śmiałam tak pomyśleć.. Jak przez to zginiesz to dobrze było Cię znać <333333
Ps co jest z mejlem? Chciałam Ci coś podesłać i w historii mam że niby nie ma tego adresu :o
Ja już wcale nie próbuje zrozumieć internetow, odpuszczam xD

Szampana dla Stucky?
/Dla metody usta-usta warto zaryzykować :P Tylko rzucę się z niskiego klifu i upewnię się, że Bucky'ego nie ma w pobliżu, bo jeszcze zabroniłby Steve'owi skakać.
/Stucky to dopiero za kilka dni, więc musisz jeszcze poczekać.  

+ O którego maila chodzi? Jeśli o mojego osobistego, tego z moim imieniem i nazwiskiem, jest z nim wszystko w porządku. Zaraz coś do ciebie podeślę, więc będziesz mogła po prostu odpowiedzieć :)
A: A serce ci mocniej bije ze stresu? 
 Albo mam nadciśnienie tętnicze. To też może być dobry powód.
S: oj tam oj tam. Ponoć wybaczyles. 
 Wybaczyłem, ale nie zapomniałem. Ponieważ nie mogę zapomnieć, wada pamięci doskonałej.
B: dlaczego jej nie chcesz?
 Nie jestem zainteresowany płcią przeciwną. Płcią tą samą też nie. Poza tym, mam chyba drobny uraz do rudych.

1 komentarz:

  1. Ekhm.. Upewnij się, że mnie nie będzie obok xd Stucky to Stucky wiesz? :p
    Tj tego Bucky'ego dammit soldier z nim mi jakiś błąd wyskoczył :o
    Ale to ide coś wysłać miej chwile xD

    A: Już się tak nie wypieraj.
    S: Możemy spróbować elektrowstrząsów?
    To też żart jakby co.
    B: Jest cała paleta farb do włosów.

    OdpowiedzUsuń