20 grudnia 2016

o.

Zrobię to w domu. Bo na komórce nie ogarnian skopiuj wklej co było widać jak jakieś linki podrzucałam xD

Ale to wolisz Evansa czy Stana? :p ha xD o to jest pytanie xD 
 Nie muszę zastanawiać się długo nad odpowiedzią, bo zawsze krzyknę, że Evansa. Nie jestem fanką urody pana Stana, choć z długimi włosami i brodą nie wygląda źle. Ma jednak trochę zbyt "szczeniaczkowatą" urodę (poważnie, patrze na niego i widzę szczeniaka), a ja gustuję raczej w nieco innym typie. Wielbię pana Jackmana i pana Grillo, więc chyba łatwo dojść do tego w jakim :P
A: A może jak się przyznasz to to minie?
 Moja domniemana choroba z rozdwojeniem jaźni minie? Dobrze wiedzieć.
S: Może ty jesteś za poważny.
 Być może jestem. Uważam po prostu, że żartowanie sobie z pewnych rzeczy jest bardzo nie na miejscu, a wręcz jest niesmaczne. Tak samo nie śmieszą mnie żarty o podtekście rasistowskim, antysemitycznym czy homofobicznym. I nie zamierzam tego zmieniać.
 B: Ona
 Po co?

1 komentarz:

  1. Za chwilę się będziesz brać za dziadków xD No ale świat winien być urozmaicony xD


    A: Twoje zakochanie?
    S: ide kleczec na groch.
    B: by była nie ruda?

    OdpowiedzUsuń