20 grudnia 2016

o.

Ekhm.. Upewnij się, że mnie nie będzie obok xd Stucky to Stucky wiesz? :p
Tj tego Bucky'ego dammit soldier z nim mi jakiś błąd wyskoczył :o
Ale to ide coś wysłać miej chwile xD
/Tylko żartowałam. Steve nie zalicza się do obiektów moich westchnień, bo jest taki... no, nijaki. Pan Evans sam w sobie jest przystojnym mężczyzną, zwłaszcza w brodą, ale kiedy jest gładziutkim, ulizanym blondynem, to jakoś traci na urodzie. Przynajmniej dla mnie. 
/Z tym mailem to taka sprawa, że kiedy zmieniałam laptopa, straciłam wszystkie zapisane konta. I zapomniałam, jak leciał ten adres (wiem, wstyd), więc jeśli mogłabyś mi go podrzucić... :P
A: Już się tak nie wypieraj.
 Nie wypieram. Przedstawiam alternatywy.
S: Możemy spróbować elektrowstrząsów?
To też żart jakby co.
 Wybitnie nieśmieszny.
 
B: Jest cała paleta farb do włosów.
 Znaczy, że co? Mam się przefarbować?
 

1 komentarz:

  1. Zrobię to w domu. Bo na komórce nie ogarnian skopiuj wklej co było widać jak jakieś linki podrzucałam xD

    Ale to wolisz Evansa czy Stana? :p ha xD o to jest pytanie xD

    A: A może jak się przyznasz to to minie?
    S: Może ty jesteś za poważny.
    B: Ona

    OdpowiedzUsuń