1 grudnia 2016

RIVOLETTA

Już sobie wyobrażam zmywanie naczyń po takich odwiedzinach. Współczuje tym którzy będą to musieli robić.
I jak można nie czerpać z takiej kopalni weny na nieidealną wersje Steva.
Mam się zacząć bać?
Czyli bedzie jakiś u nich kryzys?
I dlaczego wtedy kiedy jest tydzień Stucky ja akurat muszę mieć zawalony tydzień po uszy i dodatkowo zacząć chorować? Czemu świat jest taki niesprawiedliwy?
/Mają zapewne zmywarkę nadnaturalnych rozmiarów, więc będą kłócić się jedynie o to, kto ma powkładać do niej naczynia, a kto ogarnąć całą resztę. Ale później dojdą do porozumienia i zrobią to wspólnie. Jak zawsze. 
/Kryzys? Gdzie tam... No, może trochę. W końcu kiedyś dotrzemy do tego, jak skończyło się Civil War. Dla niektórych nie za dobrze. 
/Niestety nic na to nie poradzę, chyba, że przed następnym tygodniem zgramy nasze terminarze :P Ale może podczas tygodnia świątecznego będzie lepiej?
B S, Co u was słychać?
Oglądacie może czasem z Grace bajki Disneya?
Steve: Tak, oglądamy razem z dzieciakami bajki, chodzimy z nimi do kina czy na przedstawienia, bo dlaczego mielibyśmy tego nie robić, skoro je to uszczęśliwia?

Bucky: Chociaż filmy o Barbie są dobijające. Raz byłem na jednym w kinie razem z Grace i niemal wydłubałem sobie oczy. 

S: O tak, to było bardzo... błyszczące i różowe.

B: Dlatego teraz wkręcamy w te seanse Natashę.

1 komentarz:

  1. Szkoda że u mnie w domu nie ma takiej zgody. Mama każe mi coś zrobić i jeżeli nie wykonam jej polecenia to się złości potem na cały dzień i sama robi to zadanie. Ja wtedy nawet nie mogę jej pomagać bo na mnie fuka cały czas.
    Nie wiem czy się zrozumiałyśmy. Mi chodzilo o kryzys w sprawie Iana i reakcji społeczeństwa na to jak Steve i Bucky go wychowali.
    Jak ja bym chciała wiedzieć ile nauczyciele zadadzą danego dnia. Bo to głównie od tego zależy ile mam czasu. Raz robiłam zadanie z polskiego 4 godziny. To była katorga

    B S, Ej ale chyba nie wszystkie filmy z Barbie są według was takie złe? Gdy byłam mała uwielbiałam te filmy.
    I jak Natasha reaguje na te bajki?
    A jakie filmy Disneya najbardziej wam się spodobały.
    Mam dziś urodziny

    OdpowiedzUsuń