1 grudnia 2016

O.

Ważne, że jest na coś wen! <333 Jak nie będzie pisz - zaspamuję Cię Stucky i moim słownym uwielbieniem do nich xD
My to rozumiemy, pewnie jesteśmy w procencie, który to rozumie.. Ale nie mamy siły przebicia, zakrzyczą nas "fani" "ałtorki"a po co sobie szargać nerwy? Choć z drugiej strony takie przyzwolenie nie daje pozytywnych efektów..

Włączy się jego deprecha i uzna, ze wszystko to jego wina? 
/Co do Stucky - Mark Waid w wywiadzie zasugerował, że Bucky jest biseksualny (mówiłam :P) i powiedział - cytuję - "Obvious physical chemistry. They [Bucky i Natasha] would have a lot to talk about when it comes to their days at work. Both have had a crush on Steve Rogers at some point in the past" i "Finally, and maybe most importantly, they could bond over their shared love of Steve Rogers". Czyli Bucky i Natasha wrócą do siebie, bo... oboje kochają Steve'a :P?
/Dlatego ja zawsze zostawiam komentarz, w którym wypunktowane są wszystkie wyłapane przeze mnie błędy i poprawki. Często fanki twierdzą, że autorka ma nie zwracać uwagi na "kujona". A ja śmieję się wewnątrz, bo zawsze byłam kiepska z historii, a znalezienie tych informacji w internecie zajmuje mi średnio pięć minut.
/I cóż, tak, wielka deprecha u Bucky'ego jest gwarantowana. Zwłaszcza, że jego nowa drużyna napadła na SHIELD, by go uwolnić.
S: Też próbowałeś?
 Och nie, nie próbowałem. Bucky przypadkiem nadepnął mi na stopę i to tak... trafnie, że niemal przebił mi ją obcasem, co skutecznie zniechęciło nas do powtórki. A zwłaszcza mnie. Wciąż kiedy tylko widzę czarne obcasy, przypomina mi się tamto uczucie.
B: To szkoda, ale pewnie macie już uszykowane jakieś niespodzianki?
 Nie, jeszcze nie. Dopiero odpoczęliśmy po Święcie Dziękczynienia, więc Boże Narodzenie to jeszcze odległa przyszłość. 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że bardziej chodzi, że się zaprzyjaźnią i będą wspierać że Steve ich nie chce.. I albo Kobik sprawi, że Steve będzie chciał Bucky'ego co później okaże się jej nie potrzebną ingerencją bo on go zawsze chce xD albo od razu wyskoczymy na etap gdzie Kap chce Bucky'ego xD
    Wiesz one pewnie mają swoje źródła wiedzy xD także po co im googlujesz skoro i tak wiedzą lepiej xd w końcu to ich świat xD
    Serio mam ochotę przykryć go kocem i zaparzyc mu herbaty..

    S: Ojć. Następnym razem miej buty na sobie? Głos masz, ale ponoć słabo się ruszasz, tak? Jakieś ekcesy z tym mieliście czy z powodu dwóch lewych nóg wolałeś odpuścić?
    Co za prezenty dzieciakom szykujesz? Pewnie Tony znowu je rozpuści.
    B: No wiesz, czas zleci? A list już pewnie dawno czeka na spełnienie. Zapalasz Chanuke?

    OdpowiedzUsuń