7 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, skoro pokazano widzom oczywistość nad oczywistosciami w postaci Odyna, z dużym prawdopodobieństwem był to Ragnar. Twórcy zaczęli znów jechać symbolami. Ale kto wie, może to jednak Ubbe.
To jeszcze dodam waniliowe dla dopełnienia nastroju.
/Wszak Ragnar uchodził za syna Odyna, więc przybył powiadomić wnuczków o jego śmierci. Tylko szkoda, że wątek wyprawy Bjorna został tak zmarnowany i spłycony do sprowadzenia do Kattegat kolejnej egzotycznej niewolnicy (byleby nie skończyło się to jak w 4a...), bo w przyszłym odcinku zrobią już w tył zwrot. I muszę przyznać, że jeśli chodzi o Laherthę, miałam jednak nadzieję, że był to Ubbe. Mógłby wyjść z tego całkiem dobry wątek - Ubbe "nawiedzałby" Lagerthę, by pokazać, że ta odchodzi od zmysłów, co przysporzyłoby mu zwolenników strącenia jej z tronu. Pasowałoby to do klimatu "Mody na Kattegat".
/I czekoladowe. Koniecznie.
Steve, ale nóg nie straciła w wypadku, tak? Czy jak to z nią było? 
 Nie. To nie do końca protezy, a raczej... jakiś egzoszkielet wszczepiony w jej nogi. Tak sądzę. Jest tak przynajmniej z jedną nogą, choć nie do końca wiemy jeszcze jak doszło do tego, że jej nie ma. Podaje sprzeczne informacje.
Bucky, ale mówiąc o tym na przykład mi już nie tracisz resztek godności? Okej.
 Nie. Bo, delikatnie mówiąc, twoja opinia na mój temat mi wisi. Taka prawda. Jego już nie do końca, a wiem, że już teraz jest, jaka jest, bo wie o mnie zbyt dużo.

1 komentarz:

  1. N, teraz czekam na Jezusa, który powie Eckbertowi, żeby się strzegł. Albo mógłby nawiązać z nią romans. Zwariowalaby od razu i tez by pasowało do "Mody...".

    Steve, za małą mam głowę na takie rzeczy. Co jeszcze o niej wiecie? Ma pewnie złe zamiary, co?

    Bucky, awww. To jaką ma o tobie opinie?

    OdpowiedzUsuń