1 stycznia 2017

o.

Wiesz to jest za wysokie ego. Czasem do tego sami czytelnicy doprowadzają którzy potrafią tylko pisać jaki tekst jest cudny, piękny i autor w takim przeswiadczeniu sobie żyje a jak ktoś się znajdzie myślący inaczej to Stado wyznawców zamienia się w piranie xD
Najczęściej yaoi kojarzy mi się z gimbazą i wtt że to ten poziom xD
/O tak, te komentarze typu kopiuj-wklei ("Super, kiedy next?", "Fajne, zajrzyj do mnie" itp.) też robią swoje, tak samo gwiazdki na wattpadzie (przydałyby się antygwiazdki czy coś w tym stylu), dawane na zasadzie "ja daje tobie, więc ty daj mi". Dlatego ja dałam informację, że zamiast gwiazdek, wolę komentarze. I miło, że niektórzy się stosują, wypisując co im się podoba, a co nie.
/Mi z płaczliwym chłoptasiem o figurze dwunastolatka i charakterze dziesięcioletniej płaczliwej dziewczynki. 
G: A w co się z kuzynami bawiłaś?
 Bawiłam się klockami z kuzynką, babcia pozwalała nam dekorować muffinki, a potem graliśmy w szarady i twistera. A wujek miał fajne fajerwerki.
I; Jak poszło przywitanie nowego roku?
 Dobrze. Mogłem nawet podpalić fajerwerki z wujkiem.
S: To z lodem.. I współczuję braku odpowiedniego przywitania nowego roku.
 Ach, to... To nie moje najbardziej kompromitujące zdjęcie. Powiedzmy, że jest jakoś w pierwszej dziesiątce. I cóż, przywitanie nowego roku nie było takie złe. Bucky miał akurat fazę przymilania się i nie trzymania rąk przy sobie, wiec chciał, żebym nosił go na barana.
B: Mówią że ostanie 12 minut starego roku pokazują jak nowy rok będzie wyglądał. Czy to w innym czasie było? Nadrobisz dzis jego niezadowolenie
 O, więc nie będzie tak źle. Koło dwunastej kleiłem się do Steve'a, a dopiero później zapodziałem płaszcz i nabiłem sobie guza. Super.

1 komentarz:

  1. Dlatego w 2017 życzę Ci bardziej rozpisanych cichych czytelnikow xd ale bez szału bo lenistwo ma swoje prawa xD
    Bo taki uke musi być ;( internety schodząc na psy ;(


    G: Jak udekorowałaś swoje?
    I: Bo jesteś już duży więc możesz pomagać.
    S: Dobrze zr publicznego seksu nie chcial. Choć to byłoby smieszne. W pierwszej dziesiątce? Co tam jeszcze jest?
    B: aaa to cały rok będziesz sie kleil do Steve. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń