1 stycznia 2017

o.

To mogły być przecież przypadkowe wejścia xD Chociaż z drugiej strony czy byłabyś zadowolona gdybysmy np z Astrid pisały tylko "czytam"?
A na ao3 też będziesz dalej wrzucać teksty czy tam odpuszczasz?
/Trochę zbyt dużo było tych przypadkowych wejść :P I cóż, jeśli miałabym do wyboru brak jakichkolwiek komentarzy, a komentarze w stylu "czytam", wolałabym opcje numer dwa, bo wiedziałabym chociaż, że ktoś wchodzi na tego bloga specjalnie i chcę czytać to, co nabazgrolę. Jeśli nie ma żadnej wyraźniej oznaki życia, równie dobrze można pisać do szuflady.
/W sumie całkiem zapomniałam o tym, że mam konto na AO3 :P
G: A to nie jest taki pisak z którego można wycisnąć słodki lukier?
 Ale jest plastikowy. A plastiku się nie je.
S: No dobrze :(
 Ale mamy też inny album. Jest tam dużo makijażu, szpilek i pończoch.
B: Tylko jednoosobowa widownia?
 Tylko jego znałem i pamiętam. Dlatego piję z Thorem raz do roku albo i rzadziej. Te jego asgardzkie trunki robią mi sieczkę z mózgu. Poważnie, odpływam i nie wiem co robię.

2 komentarze:

  1. Dobrze, że jednak z Astrid coś więcej piszemy choć moje komentarze nie sa komentarzami roku xD bylebys nie pisala do szuflady a tym bardziej Stucky <3

    G: A przecież można go rozciąć? Albo bedziecie piec babeczki
    I: Kto wygral szarady?
    S: A które to twoje ulubione zdjęcie?
    B: wiesz ja bym chetnie popatrzyła, nie ma co być zazenowanym

    OdpowiedzUsuń
  2. + Dzielimy się wysyłką na pół? <33

    OdpowiedzUsuń