1 stycznia 2017

o.

No tak Steve musiałby wykorzystać to, że znów jest młody, zwarty i gotowy a Bucky przycinki, że staruszek już nie daje rady musiałby odszczekać xD Haha a myślałam, że powiesz iż te czułostki wykorzystasz bo nie będziesz musiała grzeszyć xD Haha znowu mnie duma rozpiera! <333333 Tylko pamiętaj, że ja robiłam wszystko na happy end a w domyśle dużo seksu xD

A to już nie będzie można zamawiać? Poczekam aż będziemy mogły xD 
/Wiesz, "tatusiek Steve" dałby nauczkę temu wyszczekanemu gówniarzowi, który zawsze musi mieć ostatnie słowo do powiedzenia. A to ciężki przypadek i nawet klapsy nie dadzą rady :P
/Mam na myśli konkretnie ten pomysł, w którym Bucky znajduje szkice Steve'a pod poduszką i postanawia spełnić jego skryte marzenie, które ten uznaje za niewłaściwe.

/Chodziło mi raczej o to, że po świętach portfel często jest wart więcej niż to, co wewnątrz :P
G: A jaki domek teraz chcesz mieć?
 Taki jak nasz. Żeby moje figurki mogły tam mieszkać.
I: Ale, że oni cię w taki a nie inny sposób wychowali, ty jesteś taki jaki jesteś. Wiec im się udałeś.
 Ale tata mówi też, że człowiek rodzi się taki, nie inny, i choć można go nakierować, to nie zmieni się tego, jakim jest. 
S: Co ci się zdarza założyć?
 Nie ograniczam się. Jeśli już zakładać, to cały komplet. Choć nie mam figury do gorsetu, jestem za... trójkątny i mam zbyt wąskie biodra. Za to Bucky jak się ściśnie, to niewiele brakuje mu do klepsydry. I nie ma co, naprawdę się dobraliśmy, skoro równie bawią nas takie przebieranki.
B: Eejjeje? O niczym nie wiem, co to robiłeś?
 Jak mówiłem - powody były inne i nie w głowie były mi flirty z kimś innym. Po prostu wdałem się w bardzo intensywną pyskówkę z jakimś homofobem i prawie posunąłem się do rękoczynów. Więc Steve to uciął i zaniósł mnie gdzie indziej. Ale mogłem sobie jeszcze pokrzyczeć i pomachać środkowym palcem.

1 komentarz:

  1. Oj racja, klapsy by nie wystarczyły xD
    Aaa ten pomysł <3333333333 pięknie! Dorobimy Steve o stan przedzawałowy ale da radę xD
    To wiadomo, także temu powiedziałam "jak obie damy radę" xD

    G: To jeszcze potrzebujesz lalki siebie i Iana.
    I: Okej, okej. Ale czasem zły człowiek potrafi się zrobić dobrym bądź na odwrót
    S: Tobie to pewnie zostają mundury z butami wypastowanymi na błysk?
    B: Aaa myślałam, że chciałeś wzbudzić zazdrość i flirtowałeś sobie z kimś.

    OdpowiedzUsuń