2 stycznia 2017

o.

Oj racja, klapsy by nie wystarczyły xD
Aaa ten pomysł <3333333333 pięknie! Dorobimy Steve o stan przedzawałowy ale da radę xD
To wiadomo, także temu powiedziałam "jak obie damy radę" xD
/Nie popierajmy przemocy, ale on jest tak niereformowalnym przypadkiem, że klaps a nawet pasek na goły tyłek są chyba jedyną nadzieją na to, że chociaż przeprosi i odszczeka. Bo nie liczmy na to, że się poprawi. Co to, to nie. Wręcz przeciwnie - będzie to robił jeszcze częściej :P
/Oj tam, od razu stan przedzawałowy. Biedak się zapowietrzy, jakby astma wróciła, i pewnie krew pójdzie mu z nosa, ale nie będzie aż tak źle.
G: To jeszcze potrzebujesz lalki siebie i Iana.
 I Liberty. I Americii i Brooklyna.
I: Okej, okej. Ale czasem zły człowiek potrafi się zrobić dobrym bądź na odwrót
 Tata mówi, że nie do końca. Dobry człowiek zawsze pozostanie dobry gdzieś tam w środku, choć będzie robić złe rzeczy. A jak ktoś jest zły, to zawsze był zły, tylko udawał, że nie. Tata lepiej umiał to wytłumaczyć.
S: Tobie to pewnie zostają mundury z butami wypastowanymi na błysk? 
 Mógł przyjść do mnie z tym te osiemdziesiąt lat temu, wtedy bez problemu zmieściłbym się w każdą sukienkę. I leżałaby o wiele lepiej.
B: Aaa myślałam, że chciałeś wzbudzić zazdrość i flirtowałeś sobie z kimś.
 Nie znalazłem nikogo lepszego niż on, więc po co zaniżać standardy, żeby mu dokuczyć? On mi w pełni wystarcza. 

1 komentarz:

  1. Poza tym co to za przemoc skoro będzie mu dobrze? ;p Niech nie narzeka xD Tj może narzekać w momencie gdy Steve będzie chwilowo niedyspozycyjny ale później im przejdzie xD

    S: Jak myślisz? Długo będzie jeszcze surowica w obiegu?
    B: Tęskniłam za tobą

    OdpowiedzUsuń