2 stycznia 2017

o.

Ja myślę, że żartujesz... inaczej koniec z nami!
;p
Też o niej myślałam! Podoba mi się też 2ka i 5ka xD
Grace jest słodziutka! Ale co zrobiłaś grze, ze ona Ci usunęła meble? :D

Więc klimat Marvelowski masz opanowany xD
/Ale wyobraź sobie minę Bucky'ego, kiedy Steve wstałby, zaczął się ubierać, a potem rzuciłby takim testem i wyszedł. Wróciłby za kilka sekund, twierdząc, że to była naucza, ale mina Bunia byłaby pewnie godna uwiecznienia.
/Skoro nam obu spodobała się ta sama, póki co zostaniemy przy czwóreczce. Steve ma więc nową fryzurkę, a Buniu dostał futerko. Strategiczne miejsce teraz trochę dziwnie wygląda, bo jest zbyt łyse, ale jakoś się to poprawi :P I nic nie zrobiłam tej grze, w tym sęk. Wchodzę do gry, cały dom pusty, a meble przeniesione zostały do wyposażenia. Chyba, że coś zrobiłam, a nie wiem nawet co ;P
S: Kopę piór! Jak tam?
 Jestem poobijany jak diabli, Redwing dostał zwarcia przez wstrząsy, ale poza tym, nie jest źle.
S: Może to jest jak z chudnięciem? Ponoć im więcej chcesz tym więcej schudniesz niż gdybyś realnie do tego podszedł względem możliwości etc.
 Może być też zupełnie na odwrót. Im bardziej człowiek będzie się starał, tym gorzej wszystko będzie mu wychodzić. I jest to bardziej realna opcja.
B: Okres ci minął
 Chcesz się pośmiać? To poopowiadam ci o kastracji czy tam sterylizacji, jak zwał, tak zwał. Chcesz? Tak tematycznie. Uśmiejesz się. 

1 komentarz:

  1. I foch na pół roku. W tym czasie przypinałby Steve do łóżka, brałby na co miałby ochotę, odpinałby i wywalał na kanapę. xD
    Mam nadzieję że w tej fryzurze dziwnych min robić nie będzie xD
    Mrr! Ciekawe czy lubi za te włoski być ciągnietym? :p no i Steve ma ścieżkę do raju wyznaczoną! :p
    Coś kliknęłaś po prostu xD


    S: Może ktoś ci zaoferuje masaż w następnym życiu. A babeczka już współpracuje z wami!
    S: Odpowiedziałeś teraz sobie na wszystkie swoje udręki.
    B: Przepraszam. Jesteś miły i kochany nawet gdy śpisz.

    OdpowiedzUsuń