19 stycznia 2017

o.

Trzeba go zatem odpowiednio "ukarać", niegrzeczni chłopcy zasługują na karę ale za pozowanie może odkupia swe winy xd
Haha i musiałby dzwonić po ich prywatnego psychologa Sama by ten mu wyjaśnił ze Bucky ma rację xD choć po szczegółach pewnie miałby sam ochotę zapaść sie pod ziemię
B: Siema stary wytłumacz temu memu chłopakowi, że rysowanie mnie związanego, nagiego i czekającego na dobre ruchanie nie jest złe
S:................... Za jakie grzechy?!
B: No bo chowal to pod poduszkę jak uczniak którym od osiemdziesięciu lat już nie jest.
Xd albo podobnie xD

ToP zasługuje na bycie Kapitanem Ameryka Ty rasistko! Idź sprawdzaj błędy gdzie indziej!
(tak przeczytałam post rozmowy z Astrid ;*)

Bucky'emu oswiadczylby się sam i prędzej. Gdyby od tego zycie Bucky'ego zależało xD to by się Sharon zdziwiła gdyby się dowiedziała że jej pierscionek nosi Bucky bo takie "ultimatum"/ "kaprys" miał xD
/Zakład, że Steven ma kilka szkicowników z tyłkiem Bucky'ego w roli głównej? A także z przodem, z tyłem, bokiem, górą, dołem... I ciekawe ile razy musiał je wyrywać nieświadomym zawartości osobom z rąk?
/Aż tak nienawidzisz biednego Sama? Co on ci zrobił :P? Ma traumy dostać? Popaść w impotencję przez wyobrażanie sobie tych scenariuszy? 
/Komiksowa Sharon jest już przyzwyczajona do tego, że przy jej łóżku stoi zdjęcie Bucky'ego, że podczas ich randek Steve esemesuje z Bucky'm, że leżąc w łóżku myśli o Bucky'm, a jak Bucky powie choć słowo, Steve rzuca wszystko, chwyta tarczę i biegnie do Bucky'ego. 

/Nie nadajesz się na hejterkę, przykro mi :P Z tamtą osobą nie dyskutowałam, napisałam jedynie, że nie wdaję się w dyskusje z kimś, kto nie utrzymuje pewnego poziomu kultury, oraz że jeśli ktoś publikuje opowiadanie pełne błędów (żadko, żucać i tego typu, aż wypalało oczy), powinien liczyć się z krytyką. Oto odpowiedź:
Gdyby był to troll, machnęłabym ręką, ale ona tak poważnie, bo z ciekawości weszłam na jej profil. Kiedy zobaczyłam tytuł "Historia z Draco jako siostra Pottera" (Darco jest siostrą Pottera :P?), uciekłam. Odwiedzam kiepskie opowiadania, wypisując błędy ortograficzne i literówki, błędy składniowe i logiczne, a do tego doczepię się czasem kanonu (taka sytuacja na przykład - osiemnastoletnia siostra Tony'ego [jego rodzice zginęli 21 lat temu], która radośnie pije w barze [w USA pić można od 21 roku życia]), i niektóre autorki będą się obrażać, fochać, dramatycznie usuwać opka, ale za to inne poprawią błędy, zaczną używać internetu do szukania informacji i znajdą betę. I po czasie będzie już widać sporą zmianę na lepsze. Chyba wpiszę sobie do profilu "Super-suka, naczelna niszczycielka kiepskich opek". Ładnie brzmi, prawda :P?
S: jeszcze tego nie zrobiłeś? Choć piorytetem jest chyba odpuszczenie nadziei że stary Bucky wróci. 
 Nie, ale nauczyłem się udawać, że tak jest. Nie jestem mistrzem, ale robię postępy. I tak, wiem, że powinienem odpuścić. Staram się, ale... Jest jak jest.
B: Nie wiesz, że najpiękniejsze to polskie dziewczyny?
 Nie lubię generalizowania, ale nie zaprzeczę, że słowiański typ urody ma w sobie... to coś.

1 komentarz:

  1. Haha pewnie milion razy, albo ma je skrzętnie schowane w jakimś sejfie xD A co, może xD
    Chce być jakimś psychologiem/coachem to niech się uczy! Po nich da radę wszystkich wyleczyć xD
    Może lubi być tą drugą, albo i trzecią bo wpierw jej ciotka, teraz Bucky.. Wiesz, z wygody może z Kapem być i tyle xD I dla ładnych dzieci xD
    Ja to raz na jednym z katalogów zapytałam się dlaczego nie rozróżniają yaoi od opowiadań homoerotycznych, pytanie zostało skasowane, a było nawet w dobrej zakładce do pytań właśnie zadane xD No ale to jest wojna z wiatrakami, ja nie wiem co tym ałtorkom trzeba ;o
    Możesz się tak nazwać <3 i tak będę Cię kochać<3 a pod którym to opkiem? Chętnie napiszę do Kalimero że ja to się o jej stan psychiczny martwię ;D

    S: To smutne bo... On jak wasz świat, to już nie wróci.
    B: W imieniu słowiańskich dziewoj dzięki. Ale tobie jest do nas daleko

    OdpowiedzUsuń