19 stycznia 2017

o.

To jest taki zakazany pokój xD Niczym w "Pięćdziesięciu twarzach Greya", wiem bo był w zwiastunie xD pokój, nie Steve xD
plus Steve zabierający Bucky'ego do domu, który za dużo z Thorem wypił: [link]
Ma więc chłopak pecha, został przegłosowany xD
Uuu nikt nie lubi Sharon? Pewnie Ty też jej czymś dowalisz ;p
Pewnie mega schematyczne jak na yaoi przystało, ludzie sami nie wiedzą co piszą. A co najzabawniejsze nawet ciotka wiki mówi, że yaoi odnosi się do mang i anime..
Za jakie grzechy? Tym powinni karać polonistów, albo dziennikarzy albo aspirujących pisarzy! Tj karać, to jest idealny poradnik "Jak NIE pisać" xD
O Boże, jeszcze smutniej ;(
/Tja, jasne, w zwiastunie. Przyznaj się, że masz już zarezerwowane bilety na premierę :P Co do filmiku - mój jamnik robił z kotem dokładnie to samo! Tylko kot miał dłuższe nogi i potrafił uciec.
/Ja tam lubię Sharon (i jej poszukiwania "najlepszego hamburgera w Stanach"). Ale tak, dowalę jej. Coby się nie czuła poszkodowana, że wszystkim się obrywa, a jej nie. Och, no i tak cię poinformuję, pewnie się ucieszysz - panna Swann niedługo wróci :P
/Poczytaj sobie któreś z wattpadowych Stucky, Stony czy Frostironów - kilka tknęłam i bardziej schematycznie to się chyba nie da. Zwłaszcza w przypadku Steve/Tony. Ale właśnie przez poziom większości tamtejszych tekstów z fandomu lubię wrzucać tam swoje twory - dzięki temu wydają się lepsze, bo chociaż potrafię poprawnie złożyć zdanie ^^
/I smutniej czy nie, w końcu Steve się opamiętał. Bucky może się chwalić, że uciekł z friendzone.
S: Ale do świata się dopasowałeś, dlaczego do Bucky'ego nie możesz?
 Dopasowałem, ale zajęło mi to sporo czasu. Był etap załamania, wyparcia, buntu... Może w tym przypadku będzie tak samo. Choć lepiej bez buntu.
B: To widać, słychać i czuć.
 Sugerujesz, że śmierdzę?

1 komentarz:

  1. Niestety tego fenomenu jak i seri "After" ja nie ogarniam :p (babka co napisała After to z wtt ja wyczaili)
    Haha już wtedy miałaś zadatki na wizję Stucky! I jest mi przykro, nie podałaś na wtt mojego wpływu na Twoje wielbienie Stucky, a przecież jakiś mały był :(
    O Boże jak ona wróci to zacznie się wojna! Trzeba schować Bucky'ego! Przygarne pod swoje łóżko!
    Tj nawet gdyby na wtt nie było tego chłamu co jest to Twoje teksty i tak by się wyrozumiały! <3 o to się nie martw! <3
    W jeszcze gorszą zone :(

    S: Wiesz, może już dojrzałeś by się nie buntowac, ale może jakoś symbolicznie pożegnaj się ze starym Bucky'm?
    B: Czuć twą męskość o to chodziło

    OdpowiedzUsuń