6 stycznia 2017

o.

Haha myślisz, że on poradziłby sobie z bandą bezmózgowców z górą mięśni? ;p Choć wtedy miałby okazję do zarzucania na jedynego z mózgiem Bucky'ego pod prysznicem xD
Haha mam to samo! Tj nie piszę "Nieba" ale nie uczę się xD Awww drink tak rozluźnia! <3
/Oj tam, bez stereotypów. Steve byłby nauczycielem sztuki, który w wolnym czasie trenuje lokalną drużynę baseballu, a Bucky byłby w drużynie m.in. z Toro, Davidem "Davey'," Mitchellem i jedyną dziewczyną w grupie - Gwenny Lou. Czyli drużyna mogłaby się składać z teamu Kid Commandos. I już byłoby odniesienie do kanonu. 
/W ich przypadku raczej spina :P
S: Tęsknisz za posiadaniem drugiej połówki?
 Do czterdziestki jest mi już znacznie bliżej niż do trzydziestki, więc już chyba najwyższy czas, by przestać żyć w pojedynkę. Trochę mi już to zbrzydło.
S: Haha chętnie bym zeszła do waszej bazy bo u mnie jest śnieg, śnieg i jeszcze więcej śniegu. 
 Wierz mi, że zaczęłabyś za tym tęsknic już po krótkim czasie. Żadne oświetlenie i żadne ekrany nie zastąpią słońca i okien. Człowiekowi zawsze będzie tego brakować.
 
B: Powiedziałeś, że to robisz, ja ci przytaknęłam.
 Nie prawda... A zresztą, może i prawda. Nieważne.

1 komentarz:

  1. Hahahaha to są prompty to może zasugeruj autorce co by mogła napisać? ;p Chociaż czy my właśnie nie promujemy nielegalnego związku? (bo na pedofilię to Bucky za stary jest xD)
    A jak się spina to się tyłek wypina xD
    Patrz jak specjalnie dla Ciebie zrymowałam xD

    S: Nie wyglądasz tak staro. Więc na bank kogoś znajdziesz jak już opinia dobra powróci i nie będziesz zbiegiem czy tym pomagającym zbiegom.
    S: Przez okres zimowy nie przeszkadzałoby mi to dopóty miałabym zapas koców, herbaty, książek.
    B: Nieważne? Co miałeś na myśli?

    OdpowiedzUsuń